stianhf Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Bilen er en 1988 modell 520ia ombygget til 525i M20. Har planer om å byttet ut luftmengdemåler med mengdemåler, i følge diverse sider på nettet skal visst M20 motoren få en bedre respons med denne oppgraderingen. Ting som er gjort med bilen: Bygget om fra automat til manuell gir Ny motor 1990 modell M20B25 3" effektanlegg fra catalysator Nye støtdempere og fjærer rundt om Nye bremseskiver og klosser rundt om Sorte DE Angel Eyes fra GS Sorte frontblinklys med klarglass og parklys Sorte facelift tåkelys med klarglass Sorte sideblinkys Fjernstyrt sentrallås El.takluke Ny topppakning og diverse andre pakninger Noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 heia. Gratulerer med kjekk bil. Har selv bygget min im fra automat til manuell. angrer ikkje! Har du flere planer med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianhf Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Har flere planer med bilen ja. Skal bytte baklysene, har en sprekk i ene lykta så dermed skal alt byttet til facelift lykter. Videre skal elektriske vinduer og el takluke monteres, nytt interiør pga hull i seter. Er stoffseter i bilen nå, men i følge BMW forhandleren så har det vært skinninteriør originalt i bilen, kunne godt tenkt meg å få det igjen... Trenger nye felger, har noen Borbet A 16tommere som ser ganske slitne ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Høres ut som en kjekk plan. Ikkje for å legge meg for mye opp i ka du ska gjøre med bilen din, men invister heller i lykter med hvit blinkers øverst enn de med hvitt i midten. Ser såååå mye bedre ut... Borbet A e jo nostalgi. Me like. fiks de opp og bruk de som vinterfelger f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianhf Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Joda, Borbet A er fine felger, men forrige eier har dessverre ødelagt dem.. er kast i dem, og en har et stygt hakk etter møte med en fortauskant. Felgene på bildene er vinterfelgene, kjøpt på Tevo Dekk i fjor høst. 15 tommere med piggfrie dekk, noe som gjør E34en herlig å kjøre på vinterføre... er ingen elektronikk som hindrer at den slår med rumpa Her er baklysene jeg vurderer å montere: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Personlig liker jeg best baklyker med sota blinklys på toppen av lykten, hvis du skjønner Frontlysa falt ikke meg i smak, dessverre, men så lenge du er fornøyd er det bra nok Ellers en meget pen tralle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianhf Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Er heldigvis hver sin smak når det gjelder bil Frontlysa er en smaksak... syns de ser bedre ut en chrome angeleyes... kjøpte de pga de originale lyktene var dårlige, hadde nesten ikke kjørelys i vinter, så fant jeg ut at GS hadde tilbud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå