matss Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Hornet mitt fungerer ikke, så kjøpte meg et nytt. Når jeg fikk koblet til det nye, viste det seg at det fortsatt ikke fungerer. Ingen sikringer er gått. Hadde av rattet i går for å ta en titt der, men alt så ut til å være som det skulle. Tenkte på om det er noe rele til hornet, men er jo umulig å finne ut hva som er hva i følge instruksene på lokket til sikringsboksen, siden alt står på tysk. Noen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Relè nummer 4 i sikringsboksen er relèet til hornet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Relè nummer 4 i sikringsboksen er relèet til hornet. Ok, takk! Men er det noen måte å finne ut om releet er defekt? Eller må det bare byttes ut for å finne ut av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Hvis ikke du hører at det klikker fra relèet når du trykker inn rattet så er det kaputt. Det koster ikke mer enn 200,- så er ikke så mye å snakke om for et nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Hvis ikke du hører at det klikker fra relèet når du trykker inn rattet så er det kaputt. Det koster ikke mer enn 200,- så er ikke så mye å snakke om for et nytt Jaok. Men i stad funket plutselig hornet for første gang når jeg stod i ro! Det funket i et minutt eller to, også ville den ikke mer :/ De få gangene den virket var når jeg stod i ro på tomgang. Så det tyder vel på at det er dårlig kontakt ett sted! Men hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Er nok dårlig kontakt i rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå