Bmwnilsen Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrik123 Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 har en sliken i helt fin stand, interessert i å bytte? dette er det jeg trener, har andre deler jeg kan bytte mot eller penger imellom... hører hjemme like utenf kristiansund.. har ikke noe e 30 deler og å bytte i da? trenger nhvite blinkers på fremskjermer og i fangeren front med grøftlys (mtech 1?) skulle også hatt sideskjørt hekkskjørt 4stk svarte vindus sveiver. mangler også alt av verktøy i baggasjerommet effektanleggg sort hattthylle bakhøytalere.. si ifra hvis du har noen av delene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 jeg har bare de delene som er på bilen jeg:P hehe.. ikke noe overflødig foreløpig. hvor mye skal du ha for belgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 jeg har en helt ny liggene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Ny originalbelg koster ca 400 kr hos GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå