Gå til innhold

Bmw e30 325i (nye bilder side 2)

danielo
 Share

Anbefalte innlegg

Hvorfor må den lakkes nå igjen så kort tid etter at den var lakkert? Regner med at det ikke er bengalakk? Kan du ta bilder av rusten og undersiden av bilen? Interiøret?

Hm, hvor langt er du villig til å gå ned i pris? Er ganske dyr med tanke på at deler av den må lakkes opp igjen, rusten i hjulbuene har komt tilbake igjen siden vinteren og geografisk sett så bor du langt unna så og si alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må den lakkes nå igjen så kort tid etter at den var lakkert? Regner med at det ikke er bengalakk? Kan du ta bilder av rusten og undersiden av bilen? Interiøret?

Hm, hvor langt er du villig til å gå ned i pris? Er ganske dyr med tanke på at deler av den må lakkes opp igjen, rusten i hjulbuene har komt tilbake igjen siden vinteren og geografisk sett så bor du langt unna så og si alle.

lurer på akkuratt det samme, kan du sende pm ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, slik jeg forstod det bestemte du deg for å ikke selge den likevel. Var som svarte da, kunne tatt flyet opp helgen som var. Har kanskje funnet meg bil som er 5 minutter unna meg, men om det ikke blir kjøp der så er det stor mulighet for at jeg kontakter deg igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...