Mortenn200 Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 den med rød ring rundt er vell kontakten?
Klinz Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Stemmer. Prøv og dra den utav. og sjå korleis den fungee da. fungere den bedre er de luftmengdemåler som er defekt..
Mortenn200 Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 HAHA plagdes lenge med dette og når jeg plugga i fra luftmengde måleren funka den uuuutmerket men et spm. kan jeg kjøre med frakoblet luftmengdemåler til jeg får ny ? eller må jeg sette på plass pluggen igjenn?
Klinz Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 de er ikke og anbefalle og kjøre me den fraboblet. Bensinforbruke blit feil. og lett for og få andre følge feil
Mortenn200 Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 pratet med en mekaniker i kveld og han sa at det eneste som var litt skummelt med og kjøre frakoblet var i forhold til katalysator og varme. Fordi at bilen gikk i nødmodus og fikk derretter mye mer bensin. men hvis jeg kjørte rolig og forsiktig så skulle det gå bra?
Aroid Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 pratet med en mekaniker i kveld og han sa at det eneste som var litt skummelt med og kjøre frakoblet var i forhold til katalysator og varme. Fordi at bilen gikk i nødmodus og fikk derretter mye mer bensin. men hvis jeg kjørte rolig og forsiktig så skulle det gå bra? det stemmer veldi bra. katalysatoren har det ikke bra når man får for mye bensin og masse varme. så kjør rolig så går det bra
Mortenn200 Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 Han sa også at i åg med at bilen gikk som den skulle nå ville i hovedsak ikkse si at nødvenigvis luft masse måleren var gåen. for når motoren gikk i nødmodus koblet den ut masse sensorer og deriblant kanskje lambdasonden. så han anbefalte meg og koble til osiloscop på lambdasonden for og lese av om den leser rett, og om det ikke var den så kunne det være enten tempføleren på motoren eller som sagt, luft masse måleren noen innvendinger?
Klinz Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 hadde skiftet luftmengemåler eg so trur eg probleme er løst..
Mortenn200 Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 hmm, får kanskje prøve det da er det ikke den vet jeg hvor du bor hehe neida
Klinz Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 hmm, får kanskje prøve det da er det ikke den vet jeg hvor du bor hehe neida Du får komme ein tur! Sette på kaffen eg da.
Mortenn200 Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 men vertfall helt syk forskjell tipper en Ford Fiesta kjører lett fra den som den er nå. men med en gang jeg kobler fra luft masse måleren blir den normal igjenn Nesten som og være nyforelsket
GeirAndre Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 har du sjekket om det kommer eksos ut? katalysator som kanskje er tett. verdt å sjekke
Jay-O Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 Jeg har nettopp fått min til å gå tilbake til den ytelsen jeg hadde; jeg tok ut LMM'en og sprayet den med startgass. holdt den ca 10cm ifra og sprayet inn og gjennom i flow retningen. Lot den stå støvfritt for å tørke før jeg monterte den på igjen. Funket fett!
Mortenn200 Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 har du sjekket om det kommer eksos ut? katalysator som kanskje er tett. verdt å sjekke jada, strømmer fint med eksos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå