glennarl Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Jeg har en Opel Omega med 2,5 turbodiesel i. Altså samme motor som er i BMW e34 525TDS. Problemet er bare at den "fjusker" litt rundt 1500-1800RPM når bilen er i fart. Ikke på tomgang. Når dette skjer må jeg enten slippe gassen litt, eller gi litt mer gass. Da går den skikkelig igjen. Noen som aner hva som er grunnen til dette? Takker for alle svar =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Om det sitter luftmassemåler på denne utgaven av M51 motor i opel vet jeg ikke, men den kan lett gi disse symtomene.Hvordan er trekkraften ellers trekker den jevnt videre i turtalskurven ?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 ikke luftmassemåler på denna nei. har samma motor selv. er bilen orginal? ikke noe chip/boks eller noe? såfall kan det jo være så mangt. dysespisser,dieselpumpe +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Har aldri "opelversjonen" hatt luftmassemåler? "BMWversjonen" kom jo først uten, men så ble den senere levert med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 min har ikke lmm hvertfall.. men hva med å ta diagnose? enklest det vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå