Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg da aldri rakk og montere denne så synes jeg den skal få en eier som faktisk har brukt får den. subben sitter i kasse, med forsterker bak og kondensator på siden. det Magnat HotRod 4000 forsterker og en kondensator jeg ikke har navnet på her og nå. subben og forsterker er brukt, men subb er kun innspilt og brukt i noen uker før det ble tatt ut av bil og solgt til meg.

selges får 2000 eller bud.

br3fc7x6866qskfhfi06.jpg

nvsp1u8aipf5jwcqms83.jpg

send gjerne PM om interesse.

MVH Carl Haakon

• 2 weeks later...
Skrevet

var egentlig bare får og få igjen litt penger får noe jeg ikke har brukt får. men spørs jo så klart hva du tenkte og bytte med da :wink:

Skrevet
Jeg har 15 vhs filmer som du kan få i bytte :D

Eller så har jeg et par 6x9 og et par 5,25" høyttalere.

hmm tror nok ikke jeg er interisert i noe av det desverre. skulle helst ha hatt penger, men takker får tilbudet :)

Hei, har du mulighet for å sende?

hei har helst ikke noe lyst til det. så om du hadde kunne hentet så hadde det vert best :wink:

Skrevet

det er da ikke så lange turen hehe, bare og komme med bud det :wink: er vel ganske billig nå også siden det kun er brukt noen få ganger etter det ble spilt inn :wink:

Skrevet

joa er ikke så gal pris, men litt short for penger for tia så gir deg et bud på 1000kr så får du vurdere om du vil selge den for det eller ikke :)

Skrevet

skjønner, men så langt ned tror jeg nok ikke at jeg kan gå desverre. da beholder jeg den nok selv. men har i vertfall notert budet. så sier fra om jeg ombestemmer meg :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...