Gå til innhold

s38b36 selges komplett i deler. ny pris 14k solgt !!

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Heisann.

Er inntresert. Synes m30n min er litt tungpustet og vil ha en topp som er litt mer lettpustet. Sjekket topp for sprekker? Sjekket klaringer mellom ventilene og styringene. Er ikke billig hvis dette må byttes... Åssen er kammene? Er di målt? Er det orginale kammer i den? Er alle delene med og er de hele? Eller må man beregne å kompletere mye her?

Truls

Skrevet

allt skal være i ok stand. ingen sprekker som jeg kan se. trenger nytt reg kjede og glideskinne til strammer, koster ca 2000 for begge på motortechnik i skien

Skrevet

Hei igjen.

Hadde tenkt å bruke helemotoren ja. Men mener vel uansett at det skal gå å bruke s38 topp hvis man tar med alt fra register og veiv event tapp fra m88 motoren. Eller er det noe mer jeg ikke har tenkt på. ? :-)

Skrevet

Stemplene er ulikt utformet på en 24 ventilers motor. må tenke på at det skal være 4 ventilutsparinger i toppen på stempelet. Samt at tennpluggen kommer i en helt annen posisjon.. Var bare talemåten din om at du ville ha en topp som pusta bedre som fikk meg til å reagere. Regner ikke med at trådstarter ville solgt kun toppen likevel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...