Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært innbrudd i bilen min i natt. På foldnes Sotra rett utenfor bergen. Hvis noen får tilbud om å kjøpe en pioneer mp6700 http://imagesa.ciao.com/ide/images/prod ... 987082.jpg Eller om noen har tips til hvor man skal begynne.. vil jeg gjerne vite det. Det er en spiller av den typen som skifter farger.. Pluss de har tatt de små "tweeter" høytalerne som var fremme.. Og ett gammelt fotoapparat. Og alle cd'ene. Alle cd'er står det chris på.

Taket er skjært opp med en hjå.. Den lå rett utenfor bilen.

FORBANNA!! :evil:

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takker. cd spilleren gir jeg egentlif faen i.. Er taket som er kjipt.... Men finner man cd'er eller spiller. Så finner man også synderen! De har tatt ventilhettene og o.O

Og ødelagt dørtrekket på førersiden helt. Og tatt deksel til høyre fremlykt!!?

Sikkert stygge-ekle-snart døde-narkiser!!

Annyways..politi er på vei.. Håper nesten det er fler i nabolaget som har vært ute for det samme.. Sånn at de får prioritert det litt høyere..

Skrevet

Slik fant jeg den... Speilet ser dere.. og rift over førerdør og bak.. og kan skimte rotet inni..

Er glad jeg ikke har fikset sentrallås.. da hadde de kommet seg inn der og:/

vvha07isgas2sw07ntyx.jpg

Skrevet

Jeg var ute for nesten det samme med den forrige bilen min, så jeg skjønner frustrasjonen din. Taket mitt ble også skåret opp, men de kom seg ikke inn i bilen. Håper du har noe politiet kan bruke i saken. Lykke til!

Skrevet

Det er massevis av avtrykk på felgene hvis de bruker denslags.. Ser det på bildet her og. Burde vel bare være ett kjapt søk for de? Eller? Det verste er at folk som blir tatt for slikt bare får ett klaps på hånden, mens vi som blir utsatt for det sitter igjenn med regningen..

Skrevet

Ansvarsforsikring dekker all skade du gjør på andres kjøretøy, mens delkasko skal dekke skaden som ble påført skaden din i natt. Ta kontakt med forsikringsselskapet ditt, de vet mer om dette enn noen andre.

Skrevet
Ansvarsforsikring er vel tyveri, brann o.l? Regner med at du får det dekt.

Får håpe det.. Taket blir nok ikke billig.. Blir nok å investere i hardtop til den.. Er i det minste litt tryggere.. Og alarm skal monteres FORT!

Skrevet

Høres ut som et narkisinnbrudd. Ødelegger mer enn det de tar er verd. Jævla svin! Har vært borti det samme. De knuste ruta og tok en VHF radio for mindre verdi enn ruta.

Anyway, når det kommer til cab, så er det nesten dumt å låse bilen. Vil de inn så kapper de taket.

En kollega låser aldri cab'n sin på nettopp av den årsaken. Og blir hele bilen stjelt, ja... Da var den "låst"....

Skrevet

Håper de får tatt de som gjorde det. Vil ikke ha slike folk gående løs på vestlandet. :sad:

Det dume er alt de ødelegger for å fa tak i det de er på jakt etter. Håper det ordner seg for deg.

Skrevet

Delkaskoforsikringen dekker skadene på bil som har skjedd i forbindelse med innbrudd. Hadde de f.eks "bare" ripet lakken, knust speil, ødelagt felger/dekk etc, hadde du ikke fått noe igjen på delkasko. Det du skal være obs på, er at forsikringselskapet kommer til å hente inn priser på originaldeler når taksten skal beregnes. Så du står dessverre i fare for å få bilen kondemnert siden taket ditt er ødelagt :? Hvis de begynner å helle den veien, må du argumentere veldig godt for å få bilen fikset. De tar nemlig ikke hensyn til hva du har gjort med bilen, så lenge ekstrautstyret ikke er forsikret separat. De går kun etter listepris. Håper som sagt det ordner seg, for jeg vet at det er en kjip situasjon du har havnet opp i!

Skrevet

Er skadene som er lei ja! Driter i det de har stjålet... Det var jo bare billige ting.. og brendte cd'er... Men samtidig ting som kan spore de tilbake hit.

Skrevet
Delkaskoforsikringen dekker skadene på bil som har skjedd i forbindelse med innbrudd. Hadde de f.eks "bare" ripet lakken, knust speil, ødelagt felger/dekk etc, hadde du ikke fått noe igjen på delkasko. Det du skal være obs på, er at forsikringselskapet kommer til å hente inn priser på originaldeler når taksten skal beregnes. Så du står dessverre i fare for å få bilen kondemnert siden taket ditt er ødelagt :? Hvis de begynner å helle den veien, må du argumentere veldig godt for å få bilen fikset. De tar nemlig ikke hensyn til hva du har gjort med bilen, så lenge ekstrautstyret ikke er forsikret separat. De går kun etter listepris. Håper som sagt det ordner seg, for jeg vet at det er en kjip situasjon du har havnet opp i!

Hm, skulle trodd de ville sett på et cab tak litt annerledes enn et vanlig tak mtp. kondemnering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...