sv90 Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 jævlig synd dette her! men må få si dette er ikke uvanlig desverre (jobber på jæger og ser dette hele tiden!) kutter i hel taket for og komme seg inn i bilen :S av og til lurer jeg på om de kutter taket bare på faen!
JonasD Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Nei, fy faen er det mulig!! Har du ikke garasje eller noe?
BreitBau Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 ...gråt faktisk i morges, for første gang på det jeg kan huske... Tror jeg er mer glad i bilen min enn jeg vil inrømme.. Takk for all støtte så langt Det er INGENTING som er mer maskulint enn å gråte for bilen sin.. Har gjort det flere ganger.. Om du derimot er jente er du enestående bilinteressert;)
Ron Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 ...gråt faktisk i morges, for første gang på det jeg kan huske... Tror jeg er mer glad i bilen min enn jeg vil inrømme.. Takk for all støtte så langt Det er INGENTING som er mer maskulint enn å gråte for bilen sin.. Har gjort det flere ganger.. Om du derimot er jente er du enestående bilinteressert;) WORD
BMWentusiasten Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 nei nei nei nei nei.... Her er det bare å krysse fingrene for utfallet. Dette er hva gjensidige sier om delkasko: Delkasko dekkerDelkasko inkluderer alt i den lovpålagte ansvarsforsikringen med ubegrenset beløp for personskade og inntil ti millioner kroner ved skade på andres eiendeler. Dersom du blir part i en tvist dekkes utgifter med inntil 100 000 kroner til advokat, retten, sakkyndige og vitner. Samtidig dekker delkasko følgende skader på egen bil og eget utstyr: Ved brann, lynnedslag eller eksplosjon dekkes: * Skade på bilen * Ekstra dekk og felger * Musikkanlegg og annet lovlig fastmontert utstyr med inntil 10 000 kroner * Personlig løsøre med inntil 5 000 kroner Ved tyveri dekkes: * Tyveri av bilen * Skader ved tyveri eller forsøk på tyveri * Ekstra dekk og felger * Musikkanlegg og annet lovlig fastmontert utstyr med inntil 10 000 kroner * Personlig løsøre med inntil 5 000 kroner Hadde meg noen minutter rundt bilen og må si at det gjør noe med meg som tredje person som har sett bilen live og får høre om at den har blitt "herpet". Utrolig synd... håper du kommer på treff i slutten av måneden uansett... Lykke til!
CeeKay Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 ...gråt faktisk i morges, for første gang på det jeg kan huske... Tror jeg er mer glad i bilen min enn jeg vil inrømme.. Takk for all støtte så langt Det er INGENTING som er mer maskulint enn å gråte for bilen sin.. Har gjort det flere ganger.. Om du derimot er jente er du enestående bilinteressert;) Jeg er nok rett og slett bare veldig maskulin Jeg leitet i noen år for å finne en E30 cab som var bra nok til at jeg ville kjøpe den.. Så er ekstra sårt hvis den blir kondemnert pga taket...
BMWentusiasten Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Jeg leitet i noen år for å finne en E30 cab som var bra nok til at jeg ville kjøpe den.. Så er ekstra sårt hvis den blir kondemnert pga taket... Sjekk denne da... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=115737
CeeKay Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 nei nei nei nei nei....Her er det bare å krysse fingrene for utfallet. Hadde meg noen minutter rundt bilen og må si at det gjør noe med meg som tredje person som har sett bilen live og får høre om at den har blitt "herpet". Utrolig synd... håper du kommer på treff i slutten av måneden uansett... Lykke til! Hvor så du den? Jobber du på bilreperatøren? Treffet kommer jeg nok på Bare de ikke kommer tilbake i natt for å "fullføre" jobben.. Men i så fall er jeg stygt redd for at det er det siste de foretar seg i livet Vil skade de!!
CeeKay Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 Har forresten snakket med trygvesta. Fikk snakke med en veldig hyggelig dame der, som lovet meg at alt skulle gå greit Var bare å få takst, og sende inn kviteringer på anlegget. Anlegget skulle de føre over penger for fortløpende. Er skaden jeg er skeptisk til:/ Flytter tilbake til trygge og rolige landås til sommeren. Med garasje og gode greier Intill videre blir det på med originalhjulene frem til jeg flytter.. Tar ikke sjangsen på å få stjelt borbet felgene...
BMWentusiasten Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 hehe, nei jeg jobber ikke der. Refererte vel egentlig til treffet . Kan ikke vært oppegående mennesker som ikke tar med seg felgene...? hadde du låsemutre?
CeeKay Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 Felgene er låst på det lokket som er utenpå boltene heldigvis. Men nå blir det originalhjulene frem til midten av juli. Synest de ser helt grei ut de og egentlig Eller at jeg kjøper meg en "do-bil" og hiver den opp i garasjen med en gang.. Litt for enkel adgang i den nå.. Missforsto litt Trodde du kanskje hadde sett den i dag,
crizi Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 må ut med egenandel i ditt tilfelle desverre kan du angre på at du ikke tok fullkasko hadde det vært gratis.
bad_ip Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Innbrudd e noe forbanna drit. Selvom alt går fint i etterkant med forsikring osv så bruker du mye tid på og ordne opp i dritet. Når jeg hadde innbrudd i min trengte jeg ikke noe som helst form for kvittering eller noe. Førte opp alt som var stjålet også nyprisen på tingene. Da stjal de ALT rusk og rask også. Til og med noen slitte rosa sandaler. Edit: Har de forresten vært å tatt fingeravtrykk osv? Vet ikke helt om det er vanlig praksis for politiet siden han ene som kom til meg etter jeg ringte inn innbruddet ble litt irritert pga det kun var et innbrudd i bil. Hadde tydeligvis mistolket hva som hadde skjedd. Fikk også brev for noen mnd siden at de hadde funnet tyven. Etter 2 1/2 år. Pga at de nettopp hadde tatt fingeravtrykk osv.
CeeKay Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 De tok dna prøver. Er visst det som er det store nye.. Må ut med 2500 i egenandel. Er ikke all verden.. Men er jævlig sure penger!!
bad_ip Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 De tok dna prøver. Er visst det som er det store nye..Må ut med 2500 i egenandel. Er ikke all verden.. Men er jævlig sure penger!! Okei det var bra. Måtte ut med hele 6000,- i egenandel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå