hillmar Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 I dag kom det plutselig en masse ulyder fra motoren når jeg var ute å kjørte. Jeg fant ut at dette var den hydrauliske reimstrammeren som hadde klappa helt sammen. Det jeg lurer på er om det er vanlig at disse går i stykker? Jeg leste nemlig i TIS'en til BMW nå at denne ikke må ligge horisontalt når den er demontert, noe den har gjort når jeg hadde den av i fjor våres. Det står også at hvis den har ligget horisontalt kan den luftes ved å trykke den sammen og dra den ut flere ganger. Jeg tenkte derfor å prøve det, men gidder ikke hvis det er vanlig å bytte disse og det sees på som en slitedel... Edit: Er til tds'en min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Endret litt på tittelen, og spør mer generelt. Er den hydrauliske strammeren til viftereima en vanlig slitedel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Takker. Da er det bare å punge ut gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå