pål Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Ser de selger billige tåkelys til e30 på ebay. Er det noen som har erfaring med disse ?
pål Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 Det er altså delte meninger. Hm. Koed eller GS for bedre kvalitet, og grei pris anntar jeg?
hagenisse Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Nuvel. Alt uorginalt er crap. Dugger, knekker og generelt talentløs passform.
Clerion Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Tja (= Var ganske fornøyd med noen prosjektorlykter jeg kjøpte, funka dritbra, helt til jeg pressa bilen maks opp en satans humpete vei, lykta fallt ut og jeg kjørte over den =/
Steven Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Jeg kjøpte og grøftelys til E30 på ebay. Sinnsykt dårlig kvalitet! Den ene lykta hang jo ikke sammen når jeg fikk den en gang. Så hvis jeg i det hele tatt tar meg bryet i å bruke dem så må jeg lime den ene lykta før bruk. Kjøp heller fra koed eller GS, tror ikke du vil angre på det
b3m2w0 Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 noe jækla dritt, fikk ikke festa mine før innfestinga til pære gikk rett og slett i oppløsning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå