S.Arnesen Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Holder på å skru på en e34 nå, og vi lurer på hva denne tanken gjør. Det begynner å bli dårlig olje på den, så hva skal vi etter fylle med? altså hva slags olje.... Takker for all hjelp Edit: nå med bildet
S.Arnesen Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 bue skrev: Servo-olje (Dexron III om jeg ikke tar feil) Ok. hmmm, da får vi dra å plukke opp det... Takker for svar...
bue Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Mener det skal stå på tanken også? Power Steering Fluid, om jeg ikke tar feil. Det er en rød olje.
S.Arnesen Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 bue skrev: Mener det skal stå på tanken også? Power Steering Fluid, om jeg ikke tar feil. Det er en rød olje. Jepp, vi har vært å fått tak i. Det står atf oil only på lokket
Ballder Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Bør kanskje ikke skru på så alt for mye på den bilen da.
S.Arnesen Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 Ballder skrev: Bør kanskje ikke skru på så alt for mye på den bilen da. Hvorfor ikke? sjøbuse skrev: den bilen har de snart skrudd ihjel likevel er vel heller det å skru seg ihjel for å holde den i live...
Sjøbuse Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 sånn det var ja. hehe. ja har skrudd litt på den for å holde liv i den ja. beste må være bensin pumpe bytte med fyrverkeri 1 meter unna åpen bensintank
S.Arnesen Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 sjøbuse skrev: sånn det var ja. hehe. ja har skrudd litt på den for å holde liv i den ja. beste må være bensin pumpe bytte med fyrverkeri 1 meter unna åpen bensintank gikk fint det Flamma greit av den lighteren au
Neonz Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 va står det på likket? har lignende tank på min egen bil og der skal det chf 11s olje på...
S.Arnesen Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 Neonz skrev: va står det på likket? har lignende tank på min egen bil og der skal det chf 11s olje på... ATF oil only står det på lokket.
BMWPower Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 Neonz skrev: va står det på likket? har lignende tank på min egen bil og der skal det chf 11s olje på... Det er pga du har nivåregulering bak på din bil. Da brukes det CHF olje til servo/nivå olje, samme beholder. Denne oljen er grønn.
Neonz Skrevet Mai 14, 2009 Skrevet Mai 14, 2009 BMWPower skrev: Neonz skrev: va står det på likket? har lignende tank på min egen bil og der skal det chf 11s olje på... Det er pga du har nivåregulering bak på din bil. Da brukes det CHF olje til servo/nivå olje, samme beholder. Denne oljen er grønn. jupp:P fant ut av det ja:P tror forgje eiger heiv atf olje på eller.no pga når demperen begjunnet å lege så var det rød olje som kom ut.. så er litt vikti med rett olje jeg tenkte på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå