Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

henter meg en dele bil imorra som eg skal ha driverk av men alt annet selges fra denne bil og er nesten komplett, bilen har vert taket så bil er vel egentli ødelag, men er 2.3 liters motor i den, den starter og går men veit ikke om den er i bra stand, ellers er det bare og spør om deler så skal eg skjekke ka eg har:)

Skrevet

Hvis det finnes noen mørke, hele lys på bilen, så kan du reservere de til meg så fremt det er preface. Er det dèt? :P

Edit: Ser at du skriver 85 modell i en annen tråd, ergo er det preface. Send meg PM i morgen om det finnes noen mørke lys på bilen.

Skrevet

er ikke facelift, så er vel preface?? er ikke så mye inni det der er 85 trur eg, men er ikke noen mørke lykter på den heilt orginale lykter, men noe annet du trenger?

Skrevet

Hvis støtfangeren foran har overlevd, og er i dønn strøken stand så er jeg intr... Er vel ikke noe m-tech/alpina/etc stash i form av styling på bilen? Sportsintr? Er det 2 dørs forresten?

Skrevet

front er død desverre, er ikke noe m-tec eller noe sports intriør men heilt vanli i god stand bare deksela på ryggen so mangler, er 2 dørs ja;)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...