Gå til innhold

Interiør til BMW - noen som trenger? Alle modeller!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det er noe jeg gjerne kunne jobbet med, men det er vanskelig å få folk til å betale forskudd osv. Er mange ting som skal klaffe for at det går igjennom. Nå skal jeg til tyskland om et par uker og vil da se på mulighetene for å få til noe avtaler og slikt med firma som formidler interiørdeler etc. I tillegg har vi jo ebay også..

• Svar 386
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jer er fortsatt intressert i sort eller beige skinn til E36 sedan :) hvis du skaffer så send meg en pris på PM. Kan evt forskuddsbetale :)

Skrevet

Er interessert i seter til E39 Touring. Har mørke stoffsetet som begynner å bli slitt, særlig førersetet naturligvis. Kan vurdere ymse alternativer, alt fra nytt trekk til førersetet opp til å sette inn komplett pent brukt svart hud-interiør.

Skrevet

Har sendt inn 2 ønsker i tråden her. den første var i mai. har ikke fått noe som helst svar eller tilbakemelding på noen. tror ikke selger her er spesielt seriøs..

Skrevet

Hvordan er markedet på sportsstoler til E24 der nede? Har lest igjennom hele tråden nå og og ser jeg er første som kan være inntrisert i innteriør til E24 ja..

Skrevet

Hva trenger du da bmwkizn?

E24 er vanskelig å få tak i.. det beste er nok å trekke om, men skal holde utkikk:)

Skrevet
Hva trenger du da bmwkizn?

E24 er vanskelig å få tak i.. det beste er nok å trekke om, men skal holde utkikk:)

Jeg er ute etter sort eller beige skinn til E36 sedan :) med eller uten dørsider. helst med. og selføgelig en pris :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...