Gå til innhold

Interiør til BMW - noen som trenger? Alle modeller!

Anbefalte innlegg

• Svar 386
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Noen som er intr i et strøkent e34 interiør? Må forskuddsbetales - leveres på dør fleste steder sør for trondheim. Kommer fra E34 M5 1993 mod sedan.

p1060693.jpg

p1060687.jpg

Fy steik, dette må vær det strøknaste skinn interiøret ej he sett til e34...

Katid du reiser? Er dette fortsatt til salgs? med dørtrekk helst.

Skrevet

vel, det er nok long gone det e34 interiøret.. skal se om jeg finner noen alternativ.

Vaderstoler finner jeg lite av, har noen på hånda men de er litt for mye slitt føler jeg. Hvite.

Skrevet

Vaderstoler finner jeg lite av, har noen på hånda men de er litt for mye slitt føler jeg. Hvite.

hvordan er prisen da ?

• 4 weeks later...
Skrevet

Hei. har nettop anskaffet meg en 82mod 323i baur. den kunne trenge en ny fører stol. eller bare sitte pute. er av farge blå. er dette noe som kan skaffes? eller komplett interiør. vet ikke om det var noe sport stoler på den tiden, kunne vørt morro å fått tak i.

Skrevet

Trenger sitteputa bak i sort skinn til 94 E36 sedan, det er delte nedfellbare seter på denne men sitteputa er vel lik dem med hel rygg :?:

Pris ?

Skrevet

Har et Strøkent interiør til E46 Cab stående her - Det stammer fra 2005 mod E46 M3 - bil har gått ca 10.000 km.

Kan selges for 22.000,-

Dette er så vanskelig å oppdrive at prisen blir høy. Det er ingen problem å finne et som er i grei/god stand - dette er nesten som nytt.

Om noen er seriøst intr. kan jeg skaffe bilder.

Mvh Stig

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...