toratl Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Turtallet synker veldig sakte mellom 1 og 2 gir men raskt mellom 2,3 og4. Skal det være sånn? 2001 320i 2,2l
Gjest Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Jepp. det kalles soft -trottle. Er fordi at bilen skal være behagelig å kjøre i første og 2 gir. Slipper du nøkking osv:)
hagenisse Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Jepp. det kalles soft -trottle.Er fordi at bilen skal være behagelig å kjøre i første og 2 gir. Slipper du nøkking osv:) Jaha! Det gjør jo det akkurat motsatte. Jeg greier ikke få et behagelig girskift mellom 1. og 2. Fatter ikke hva BMW surrer med, selv kangoo-en er jo lettere å gire mykt med. Hvis det kan gjøres noe med er jeg veldig interessert..
Gjest Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Hehe.. vil tro det går an ja. Men hva er vitsen? Du oppnår bare at overgangen fra 1 til 2 gir blir "Nøkkete" Men du kan jo bare høre med Merkeverksted.
Gjest Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Jepp. det kalles soft -trottle.Er fordi at bilen skal være behagelig å kjøre i første og 2 gir. Slipper du nøkking osv:) Jaha! Det gjør jo det akkurat motsatte. Jeg greier ikke få et behagelig girskift mellom 1. og 2. Fatter ikke hva BMW surrer med, selv kangoo-en er jo lettere å gire mykt med. Hvis det kan gjøres noe med er jeg veldig interessert.. Vil tro Føleren for dette sitter på clutchpedalen så dere kan jo se om den går å koble ut. Sitter ivertfall der på VAG.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå