fish Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 BILEN ER SOLGT -Diamantsvart metallic -282.000 km -17" Alu 235/45-17 sommerhjul -15" Alu uten dekk -15" Stålfelg m/kapsel og dårlige vinterhul -Godkjent senk i vognkort -Tåke/kurve-lys -Hvite blink foran -Soltak -El-speil -Sentrallås -Skinn-interiør m/armlene foran/bak -M-tech skinn-ratt -Rullegardin bakvindu -Digital-temp inne/ute -Nye borrede skiver bak m/bremsebånd og klosser -Nye klosser foran -Sony CD/radio+forsterker/sub Ikke EU-godkjent, 2 foringer bak, 2 foringer foran, samt parallelstag foran og bremserør bak. Det er anmrk fra kontroll. Frontrute har sprekk som oppstod etter EU-kontroll. Rust på de vanlige stedene for E34. Bilen er avskiltet pga forsikring, årsavgift betalt. Har stått lageret innendørs i vinter. Må selges snarest da lagerbyggningen den står lagret i skal rives snart. GI BUD Noen som lurer på noe? Bare spør. Svarer også PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Kimmern Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 pris? Tja, vet ikke helt. Skrev vel egentlig "Gi bud" for å prøve å finne ut hva folk var villig til å by... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Kan jo legge til, at tidligere her i vinter spurte jeg her på forumet hva jeg kunne forlange for bilen. Da ble vel "snittet" ca 25.000,- Sjekket på nettet hva deler til annmerk på EU koster, og da etter ett kjapt overslag fant jeg ut at det vil ligge på drøyt 2000 kroner. Siden jeg ikke har gjort noe med bilen siden EU-kontroll, dvs ikke godkjent, tror jeg det er mere realistisk å legge seg på 15.000,- (inkl.årsavgift) -GI BUD- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Plager med helt villt at jeg ikke har penger akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Plager med helt villt at jeg ikke har penger akkurat nå. Fikk ikke du masse penger til konfirmasjonen??? Hehe... Neida... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Joa, men mesteparten er borte, dumme finanskrisa, tapte masse aksjer på dette. Men får vente å se om jeg kanskje vinner litt på extra trekninga i kveld da vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Godbiln din dette Fredrik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Skulle øsnke det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 Tok ett bilde av fronten i dag... Noen som er intressert??? Gi bud... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Er ute etter E34. Får håpe den ikke blir solgt før skattpengene kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Fått inn noen bud enda da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 Fått inn noen bud enda da? Dårlig med bud, gitt... Ikke ett skambud engang. Vel, jeg tar bilen ut fra lageret i morgen, vasker den og tar noen nye bilder. Btw. Fått svar fra videregående, kommet inn på førstevalget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Jepp. Kom inn på TIP (bil linja) :D Så da får jeg snakke med fatter i morgen en gang, så kanskje jeg får litt peng. Men gidder du å ta noen bilder av rusten som er på bilen også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 vil se rust eg og ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg