macpål Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Enda en som har sett "lyset" med Meguiars ja! Flott touring og perfekte felger. Ikke fjern rails og ikke 4 potter bak er du snill Sølvpærer til blink, f.eks Philips Silvervision finner du hos Clas O. Takk å bukk.. Vi får se etterhvert på de pottene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Det var BMW's måte å feire 33-års dag for BMW Touring. Dette, i kombinasjon med at E46 Touring var på vei ut, fikk dem til å mekke i sammen en "Edtition 33"-utgave som var tilgjengelig i kun tre lakkfarger: Estorillåblå Le Mans blå Silverstone I tillegg til lakk, var det en obligatorisk M-Sportspakke, Takrails, Oppbevaringspakke, Varme i setene foran, Titanfarget interiørlister og Innstegslister med "Edtition 33"-skrift. I tillegg var det fargetilpasset (til bilens utvendige farge) interiør, velour fotmatter med skinnkant, sømmer (girspak, ratt og ellers i interiøret) og dørtrekk. Tror jeg skal ha fått det meste med meg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Flott bil. Ville vel heller satt på litt senk enn 4-rørs eksossytem Lemans blå er å blir en nydelig farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Fin bil! I din avtar har du jo bilde av interiøret, må se å få lakt ut det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Fin bil!I din avtar har du jo bilde av interiøret, må se å få lakt ut det her Tviler sterkt på at det er interiøet i denne bilen gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 hehe, ser ikke bildet så godt på pcen jeg låner akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Nyyyydelig touring! Synes egentlig det er perfekt med 18" på Touring så lenge senken er riktig. Jeg er enig i med dem som fraråder 4-rørs eksos. Det vil ødelegge hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Kom forresten Edition 33 bare med oljekamin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Edition 33 kom i alle motorvarianter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macpål Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 Det var BMW's måte å feire 33-års dag for BMW Touring. Dette, i kombinasjon med at E46 Touring var på vei ut, fikk dem til å mekke i sammen en "Edtition 33"-utgave som var tilgjengelig i kun tre lakkfarger: Estorillåblå Le Mans blå Silverstone I tillegg til lakk, var det en obligatorisk M-Sportspakke, Takrails, Oppbevaringspakke, Varme i setene foran, Titanfarget interiørlister og Innstegslister med "Edtition 33"-skrift. I tillegg var det fargetilpasset (til bilens utvendige farge) interiør, velour fotmatter med skinnkant, sømmer (girspak, ratt og ellers i interiøret) og dørtrekk. Tror jeg skal ha fått det meste med meg da... Takk skal du ha for info!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macpål Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 Fin bil!I din avtar har du jo bilde av interiøret, må se å få lakt ut det her he he.. absolutt ikke interiøret i bilen gitt.... men kunne vært moro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Nydelig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Pen denne vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macpål Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 Pen denne vet jeg Takk skal du ha Torek, hyggelig å høre fra en som har ett klenodium av en bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå