Christopher Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Nydelig E46 \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Flott Touring. Railsene må vekk, helt enig. En Touring kler best å være uten rails : ) Man kan løfte bilen etter taket på andre måter : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Flott touring dette ja. Med herlig farge!! Ser du nevner den 3steps fra Meguiars, og har selv prøvd denne på min hvite E30. Må si jeg ble positivt overasket!! Nå var det jeg gjorde en veldig rask runde, men det første steget med lakkrens gjorde allefall underverker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macpål Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2009 Flott touring dette ja. Med herlig farge!! Ser du nevner den 3steps fra Meguiars, og har selv prøvd denne på min hvite E30. Må si jeg ble positivt overasket!! Nå var det jeg gjorde en veldig rask runde, men det første steget med lakkrens gjorde allefall underverker. Ja det funker veldig bra. Lakkrensen synes jeg var litt uvann å jobbe med men etterhvert gikk det bra. Voksen er bare super!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 sett denne mye på cc når jeg tenker meg om.. meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Veldi flott bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Nydelig E46. Kjenner en som har en slik Edition 33 E46 320d touring i denne blåfargen. Skal få han til å melde seg inn Ser du nevner det 3-steps greiene fra Meguiars, kan du forklare hva dette er/link? Har funnet en del på google, men lurer på hvilken du brukte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Jeg har sitt en som er Edition 10.. men finner ikke ut hva som er så spesielt med det noen som vet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Jeg har sitt en som er Edition 10.. men finner ikke ut hva som er så spesielt med det noen som vet ? Om du har sett en e46 touring edition 10 vet jeg ikke hva det er. Men X5 kommer som edition 10 for å feire 10 år med X5. X5 edition 10 er samme konsept som e46 touring edition 33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 En e91 touring edition 10 faktisk, hartge utgave opplegg. Men finner ingen info om edition 10 på nettet.. bare om x5'en som du sier ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå