Bare_egil Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Hei! har akkurat kjøpt meg grenrør fra koed til min 325 e30 m20, men får det ikke til å passe ordentlig. Har ikke turt til å stramme det til skikkelig, men det ligger inntil oljereturen fra oljekjøleren. Noen andre som har handlet dette og fått det til å passe, hva har dere gjort?? Var også innom svendsen eksos i dag og de kunne ikke hjelpe meg med dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 har lest at det var snakk om å snu litt på hele det huset... leste og at noen måtte borre opp bolthullene, da dem ikke var helt 100% tilpasset toppen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Uttak til oljekjøler må vries litt på. Må slipe vekk en kant i lokket. Om jeg ikke husker feil. Dette tema har vært oppe tdiligere her på forumet, og på CCN sitt. Men jeg klarer talentløst nok ikke å finne disse trådene igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Uttak til oljekjøler må vries litt på. Må slipe vekk en kant i lokket. Om jeg ikke husker feil. Dette tema har vært oppe tdiligere her på forumet, og på CCN sitt. Men jeg klarer talentløst nok ikke å finne disse trådene igjen. søkte på det i stad, men fant ikke noe. Men jeg mener jo at dette egentlig ikke da passer til m20. Står jo ikke noe at man må tilpasse dette og i tillegg eksosverksteder ikke tilpasser grenrør osv, hva gjør man da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 har lest at det var snakk om å snu litt på hele det huset... leste og at noen måtte borre opp bolthullene, da dem ikke var helt 100% tilpasset toppen.. bolthullene var ganske bra, men syns de var noe store til de skruene som sitter på den orginale manifoilen.. Kunne jo stått hvordan man festet dette siden det må tilpasses. For hadde det jeg visst dette da jeg bestilte det, hadde jeg nok ikke kjøpt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Skjønner godt hva du mener.. Men slik tror jeg grenrørene til M20 har vært i alle tider... Kanskje fabrikant /selger tror dette nå er allment kjent. Er vel kopi du har handlet inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Skjønner godt hva du mener.. Men slik tror jeg grenrørene til M20 har vært i alle tider... Kanskje fabrikant /selger tror dette nå er allment kjent. Er vel kopi du har handlet inn? jeg har kjøpt det som koed har. Er vel noe de selv lager, ikke helt sikker..Har sendt mail til en av de på koed. så får se hva de sier for noe. Hvis det viser seg at jeg ikke får fikset dette på en måte sitter jeg jo med ett grenrør jeg ikke har bruk for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Minnes og huske at de justeringer som må gjøres på oljekjøler uttak er veldig små og meget overkommelig for alle og envær. Så tror dette grenrøret er til å bruke : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Minnes og huske at de justeringer som må gjøres på oljekjøler uttak er veldig små og meget overkommelig for alle og envær. Så tror dette grenrøret er til å bruke : ) Jeg får håpe på det. Men syns det er rart at de selger det slik, må da gå ann å få det til å passe mer bolt on. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Ingenting er bolt on Alltid noe shit med mindre det er originalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Ingenting er bolt on Alltid noe shit med mindre det er originalt.. men da fatter jeg ikke helt at de ikke skriver det under produktet de selger. Som jeg skrev tidligere lengre opp at jeg hadde kjøpt dette hvis jeg visste at det var dårlig passform på det.. Får se hva jeg får som svar av han på koed i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 noen andre som har tips til å få dette til å passe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 bilder hjelper vettu.. legg ut noen så er det lettere å svare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 bilder hjelper vettu.. legg ut noen så er det lettere å svare det er sant, skal ta noen bilder i morgen. da jeg ikke er hjemme forøyeblikket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 http://img145.imageshack.us/my.php?image=dsc02501.jpg http://img145.imageshack.us/my.php?image=dsc02505.jpg http://img145.imageshack.us/my.php?image=dsc02503m.jpg ikke veldig bra bilder, litt vanskelig å ta bilder med stort kamera under lav bil og trangt i motorrom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå