Torbjørn E39 Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Hei, driver å samler bilder til innsending for neste bmwccn klubb-blad etter treff på Steinkjer i slutten av april. Får tilbakemelding at bildene er for små. Hvordan kan man redigere disse for å få de i et større format? Jeg har data peiling men særs dårlig på redigering av bilder, håper derfor noen her har erfaring på dette og vil dele med meg. Om det finnes et eget program for dette eller om det ikke er mulig... Enkelte bilder er kun på ca 50k, de bør være på minimum 500k har jeg fått beskjed om. Håper på snarlig svar.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Er ikke mulig å øke filstørrelsen eller kvaliteten på bildene. Få tak i nye bilder med større oppløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 spørr de som har lagt ut bilden om du kan få de som zip på mail elelr noe... bimmers reduserer vel bildene il 800/600 elelrn oe sånt... for smått det goså... photobucket har 1024/7xx, litt lite det også mener nå jeg... men har du ps, kan du gå inn og endre størrelsen på image... men å blåse opp bilder blir aldri bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå