sammigun Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Legger denne ut for salg da jeg mest sannsynlig kommer til å få veldig lite plass å oppbevare på i nærmeste fremtid. Jeg ønsker seriøse bud på denne, gidder ikke gi den bort. Så bud på 5000 og bytting i mopeder og glansbilder er jeg ikke interessert i.... Når det er sagt, så er bilen ett aldri så lite prosjekt. Den har litt rust, og lakken er langt ifra bra. Videre er automaten låst i drive hele tiden. Kjøpte en 732ia som jeg ville ta både motor og gir fra og flytte over i Schulz'n, men får liksom aldri tida til det..... 7'ern kan selvsagt selges med som delebil, om det er ønskelig. Jeg brukte bilen til hverdags frem til kassa knota seg til, og hadde skilt på bilen. Leverte disse inn, og siden har bilen stort sett stått. Veiavgift for 2009 og EU-kontroll må ordnes før skiltene kan taes ut. Noen bilder..... Er du seriøst interessert i å få tak på en sjelden bil med stort potensiale, send meg en PM, ring på 92443014 eller mail meg på sammigun@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 OFF .DEN FIKK JEG LYST PÅ! har du en prisantydning??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Jeg har unnlatt pris i annonsen av den grunn at det er enkelte på forumet her som ikke har skjønt at en salgsannonse ikke er til diskusjon. Jeg er lite interessert i å høre om broder'n til en kompis som kjøpte en lik en for 3000,- eller at den er altfor dyr... Har snakket med endel som virker seriøst interessert på tlf, og de har da fått vite prisen jeg har forespeilt meg. Men jeg har ett bud på 15.000 som jeg annser som meget troverdig, så evt andre bud får komme utav dette..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 skjønner problemet ang. diskusjoner i salgs tråder. 15k er ikke en upris for denne. disse synker ikke akurat i verdi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Jeg mener at 20-25 er mer reelt for en skjelden bil som dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Ja, jeg mener 25 er en pris som både selger og kjøper kan være fornøyd med her. Tror det er en god stund til neste gang en slik en kommer for salg, så er interessen tilstede, vær rask. Bilen er mest sannsynlig solgt iløpet av uka, med mindre noe alvorlig skulle skje.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Marianne Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Det er jeg som har lagt inn bud på 15000,- og det står der foreløpig noe jeg og selger er enige i.. Selger ønsker selvsagt mer for bilen og jeg har rådet han til å annonsere den både på Finn og Bmwccn. Resten tar jeg privat med selger. Mvh Marianne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Moderatoredit: Jeg har slettet en haug med innlegg her, da noen oppfatter salgstråder som en diskusjonstråd. Vennligst respekter selgers prisforlangende. Selger velger selv pris, og har noen problemet med prisen, ta det med selger på PM eller kikk heller på neste tråd - og glem denne. Det utøves ingen kjøpeplikt her, så spar spam og støy til andre forum som tillater det heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2009 Da blir denne mest sannsynlig hentet imorra ettermiddag..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 kan jeg spørre hvor mye den gikk for og hvem som kjøpte den? har lyst på en sånn selv mmen økonomien strekker ikke til nå desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Marianne Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Det er jeg som skal ha den og henter den imorgen Hva prisen er får være opp til selger å avsløre Men den kommer til ett godt og møblert hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Bra å høre at den blir din, Marianne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Kan det stemme at jeg møtte dere i oslo istad marianne? Akkurat like etter operaen der de provisoriske bruene står Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Marianne Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Jupp det gjorde du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Marianne Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Takker Sammigun for en trivelig handel i regnværet, endelig hjemme Vanen streiket (Viftereimen røyk) rett utenfor Arendal men vi kom til Stokke der vi lånte ny trekkbil og kom hele hjem Vi prates Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg