9ls Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Hei, Var ute å kjørte igår, så stoppet jeg på en bensinstasjon og gikk inn i ca 15min. Da jeg kom ut fikk jeg ikke start på bilen, strøm var det plenti av men hørest mest ut som om den ikke fikk bensin. Så ventet jeg i en halv time, da startet den og gikk like fint som før, men på vei hjem døde den igjen. Så jeg fikk den taua hjem og skulle se på saken idag, da starta den fint igjen. Men når jeg stoppa den og prøvde å starte igjen var det samme problemet. Noen som har vært borti noe slikt før? Eller vet hva som kan være feiln? Mvh Nils
9ls Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 Sjekka pluggene? Jada, er fin gnist i alle sammen.
9ls Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 Det kan jo vere att pumpa di er nokke ustabil? Ja kan jo være, men jeg snakka med et verksted, og de mente det kunne være noen sensorer i motorn, hvor sitter de da?
GeirAndre Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 kanskje temp følere de snakker om.. sitter vel en eller to nærme termostaten. sitter en temp føler på topplokket også
9ls Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 kanskje temp følere de snakker om.. sitter vel en eller to nærme termostaten. sitter en temp føler på topplokket også Okei, hmm, merkelig at den ikke skulle starte av den grunn da. Men jeg får vel skjekke det.
Brættis Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 La du merke til om pluggene var våte når du sjekket de? Luktet det bensin av dem? Høres mest ut som et bensintilførsel problem.. Eller tennings rekkefølge, men da er det rart at den går fint etter du har fått start, og at problemet fikser seg selv etter en stund..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå