MonsterE46 Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Bare lurte på om jeg måtte gjøre noe spesielt visst jeg hadde kjøpt ett slikt boardcomputer hendel, kunne jeg bare byttet det med ut med det vanlige hendelet og det ville fungert eller måtte jeg gått til ett BMW verksted å fått noe aktivert eller fikset med computeren? Tenkte på å kjøpe ett slikt hendel, men gidd ikke om det er masse arbeid.. På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterE46 Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 ingen som har ettermontert dette før eller som har noen aning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenn200 Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 må vell sikkert få kodet om hvis bilen ikke er levert med det tviler det bare er og sette en hendel med bc knapp på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Har bilen automatisk klima? Hvis den ikke har det trenger du noen ekstra deler. Må selvfølgelig på BMW å programere etterpå. Gjorde det på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterE46 Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 har automatisk klima ja:) så då trenger eg bare å få kjøpt meg ett hendel og så gå til BMW å få de til å kode den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå