thagen2 Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 trenger litt småtteri til bilen min. - orginal luftfilterboks - strøkne svarte framstoler - svart hattehylle - luftmengde måler - effektanlegg - m3 sideskjørt - rustfrie framskjermer - rustfritt koffertlokk har et splitter nytt stabstag til å ha motorrommet og en strøken kenwood dvd spiller til bil hvis noen er int i å bytte. kan selfølgelig kjøpe delene også
thagen2 Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Skrevet Mai 14, 2009 trenger også rustfrie framkjermer. send pm om du har noe deler og selge.
Eirik Viste Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Jeg har en effektpotte bak i rustfritt stål til 320i. Innmaten er nok fjernet, for det er sveiset på toppen av potten. Denne gir nok mer lyd enn normalt, men er i god stand. Er to store enderør. Selges for 300 kr + frakt. Har også hattehylle. Men de som er i sort blir ofte falmet av solen etter mange år, og får et lilla skjær i fargen. Har en slik hattehylle til salgs for 200 kr + frakt. Eirik. 92 22 65 44 .
Eirik Viste Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 Fikk du bildene som jeg sendte deg på PM? Eirik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå