bmwverdal Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 jeg har du 25 tusn som jeg har lyst til å bruke på bilen. jeg har lyst til å konversiere til turbo. hvordan skal jeg bruke pengene? jeg vil sette inn en 325 motor med turbo. hvordan får jeg utnyta pengene mest? bilen ska som ca tåle 250-300 hester. HJELP!?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Du får ikke turbomotor og Mtech styling for 25000. Enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 25K rekker ikke veldig langt... Kan montere 328-motor med B25-innsug, chip, grenrør osv. Skal du bygge turbo blir det fort mye penger hvis det skal være i nærheten av holdbart. Kan også importere en M3, får de fra UK for 40K og du kan selge alle delene du ikke trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 m50b25 snik turbo burde du omtrent få bygd for 25k. Det du trenger for 300+ er turbokit,mls,arp og datasprut. Litt usikker,men blokk og topp må nok mest sannsynlig planer hvis dette skal bli tett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå