mloen Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Har kjøpt meg en e30 touring 318 med 325 motor av sveioen på forumet, vil helst få dette godkjent så alt er i orden.. Da må jeg vel sende søknad til biltilsynet først om planer om motorbytte.. Men er de noen som kan hjelpe meg med en søknad, har aldri gjort dette før, også hva er viktig som må stå i denne? Takker så mye for all hjelp eg kan få Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Tror nok du skal slite ganske greit med dette, siden du ikke får godkjent endring av bilens vekt nå lenger.. En 6'er veier mer enn en 4'rer + kraftigere undestell (om du har dette) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Tror nok du skal slite ganske greit med dette, siden du ikke får godkjent endring av bilens vekt nå lenger.. En 6'er veier mer enn en 4'rer + kraftigere undestell (om du har dette) +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjsyse Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 har ikke noe med godkjent endring av vekt, men hvis vekten blir så stor at du må fjerne et sete, så blir det ikke godkjent. Slik jeg forstod det. Men uansett, jeg bygde om en 316 -> 325, fikk godkjent, men som 4 seter, men sendte da søknad før den nye loven kom, så da slapp jeg unna dette problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mloen Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 noen som har noen forslag, MÅ neste få godkjent bilen, vil ikkje risikere å at de skal skje noe dumt siden den ikkje er godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 ja, bytt tilbake til 4er motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 318is motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mloen Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 har ikke lyst på bmw med firer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 da får du kjøpe deg ny bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 da får du kjøpe deg ny bil... +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå