Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å selge til fordel for E36 M3. Har desverre ikke kamera tilgjengelig for tiden men fant annonsen fra forrige eier.

Autodbkode: 1980763

Etter jeg fikk bilen har jeg montert bremser fra Ireland Enginering, 330mm front og 310 bak, 17 TSW felger, AEM bredbånds lamda og 535 radiator.

Skaden har jeg begynt å fikse, brukt dør i samme farge,bakskjermen har noen små bulker som må rettes\sparkles,har kjøpt nye forskjermer og nye sorte DE lykter(ikke mont),har også Mteck II fangere i glassfiber som kan medfølge.Delebil kan også følge med om ønskelig.

Litt lakkrust finnes men ellers rustfri,for å få den støken utvendig så bør den lakkeres. Men slik den er nå er det en kul "familie sleeper" :D IKKE GODKJENT MED TURBO! Og jeg vet ikke om det lar seg gjøre da jeg ikke har brydd meg.

Dette er en kjempe morsom bil som går meget bra

Vurderes solgt eller som delbet på E36 M3.

Seriørst intr.får tlf nr på PM så kan vi snakkes :D

Skrevet

Fra annonsen:

Skaden har jeg begynt å fikse, brukt dør i samme farge,bakskjermen har noen små bulker som må rettes\sparkles,har kjøpt nye forskjermer og nye sorte DE lykter(ikke mont),har også Mteck II fangere i glassfiber som kan medfølge.Delebil kan også følge med om ønskelig.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...