Gå til innhold

Hvilke felger skal jeg velge?  

11 stemmer

1. 1. Hvilke felger skal jeg velge?

• BBS RX
      5
    • Hartge Replica
      7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hartge kopi, og syns ikke det er mange andre felga som er bedre på e36 bortsett fra bbs LM.

Jeg har 8,5 og 9,5x18" og syns du også skal ha breddere bak enn framme, det er absolutt det fineste.

Og det med 265 bak blir i det høgeste laget, jeg har 245 bak og det er akkurat passe faktisk, hadde jeg hatt 265 kunne ikke jeg senka så mye og det hadde subba som bare det....

Er bilde i tråden min av hartge kopi, lunde her på forumet hadde samme felger også.

Ikke gå for bbs felga :P

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takker for svar! ;)

Skal se litt på bilder nå.. Blir sannsynligvis Hartge 18" med bredere bak.

GS leverer med 265 bak, men kan høre om dem kan levere med 245.

Skrevet
hadde vurdert å legge ut bilder av felgene jeg... for jeg GIDDER ikke å lete gjennom bilder for å finne de DU mener... skal JEG hjelpe deg med valget, bør du vise meg bilder av begge, så kan jeg komme med min mening ;-)
i såfall er jeg ikke i tvil, gå for bbs! :D

Helt enig med deg mysen.

Er litt i tvil med BBS RX selv om jeg synes du lett kunne gått for de.

Eller ville jeg gått for 18" Hartge hjul med bredere bak og kjøre med 245 bredde som tidligere nevnt her...

Skrevet
Høres ut som at folk er enige om at bilen min komme til å kle 18" Hartge med 225 foran og 245 bak? :wink:

Det høres bra ut!

mye senk har du da? kjører 245 bak selv med 17" tommere med 30mm senk bak og tror ikke du har så mye å gå på med 18". Du bør ihvertfall ikke ha tunge venner :P

Skrevet

Er faktisk Bilstein B10 jeg har vurdert! Er kampanje på GS-bildeler nå, ikke så aller værst pris! Er vel både stivt og relativt komfortabelt B10-settet?

Skrevet
Er vel både stivt og relativt komfortabelt B10-settet?

:headbang:

Helt konge! Har flere kamerater som har det settet og kjører supersport til GS selv, så kan gi deg god kritikk der. Bilstein kittet er merkbart bedre. Ikke det at jeg er misfornøyd med Supersport, men Bilstein er top notch!

Skrevet

spør superbeetle her på forumet... jeg for min del kjører b8, men det er dempere som er kortere og sterkere enn de som som følger med sette b10 fordi der får du vel b6 demperene om jeg ikke husker feil...

men da må du kjøpe fjærer i tillegg liksom... men b10 er et bra oppsett! uten tvil...

Skrevet

Detta blir nok dyrere enn planlagt! :D

Må blir bra med nye Hartge-felger, Bilstein B10 60/40!

Bilen blir rubba og polert på lørdag, og nye sidelister kommer over helga!

Skrevet

synes ikke 19" er for stort på e36. Monterte vertini riviera 19" på min e36 cab i dag. Og det synes jeg nesten ble litt for smått... men det er som sakt smak og behag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...