Gå til innhold

Kjekk82 sine X biler og nåværende biler..


 Share

Anbefalte innlegg

Så har jeg handlet meg en helårsbil av en veldig hyggeli mann her på forumet nemmelig MacPål..

Bilen er en 05mod 320DT Edition33 med Lemans blå som farge

Vannvitti go bil med ett artigt drag i motor selv om det bare er 150 hk så drar 320Nm imponerende.

Har igrunnen alltid vært skeptisk til diesel biler men er meget imponert :D

Slenger på noen få bilder, der ett par hvor jeg står sammen med en kamerats nyinnkjøpte herlige og strøkne E21.. Er litt forskjell på 4 karroseri oppgraderinger av 3 serien ja :)

Flere bilder kommer etter hvert.

wk7sc6fardvtjh8j7cde.jpg

g7gcxiamp6mwy2yrt77a.jpg

vv0r8hyw7nralt767dul.jpg

omtyxbksdzj0cuokr7aw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dæven, var bort med lakkereren i sta for å levere noen deler, og der stod 6'ern nylakka og glinsa i sola! Såg ut som en bra jobb han har gjort ;) Var bare montering av litt småtjafs igjen nå sa han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

*Sikle sikle!* Har selv gleden av å eie en 6Serie, er utrolig gøy å eie en slik bil :) Folk snur seg etter den og en damemagnet er den også :lol:

Du er så heldig å eie faceliften! Kunne ikke se bilen din på Våler :cry:

Kjørte selv min på banen :)

Stell godt med den, egentlig unødvendig å si :roll:

Stå på! :D

Prøvde noen skikkelig store og breie originale ACS felger på bilen uten å bli helt fornøyd med resultatet, tror nok BBS krysseikefelger er veien å gå!

DSC_0790.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Sikle sikle!* Har selv gleden av å eie en 6Serie, er utrolig gøy å eie en slik bil :) Folk snur seg etter den og en damemagnet er den også :lol:

Du er så heldig å eie faceliften! Kunne ikke se bilen din på Våler :cry:

Kjørte selv min på banen :)

Stell godt med den, egentlig unødvendig å si :roll:

Stå på! :D

Prøvde noen skikkelig store og breie originale ACS felger på bilen uten å bli helt fornøyd med resultatet, tror nok BBS krysseikefelger er veien å gå!

Heisann du.

Nei Våler var jeg ikke på da jeg jobber på sjøen og kom ikke hjem før tirsdagen etter treffet.. Skulle gjerne vært der ja men slik er denne jobben 8) .

Ja stelle med den er et must ja :) ..

Ja tror nok du heller skal holde deg til BBS ja,, er det som er mest tidsriktig 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sekseren ble lekker med ny lakk 8) En av mine få drømmebiler som faktisk er oppnåelig. 33'ern er og blir en lekker bil, men jeg er ikke helt sikker på hvilken av de to 3-seriene jeg ville hatt. Tror jeg heller mot den sølvfargede. Ikke bli fornærmet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...