Gå til innhold

Kjekk82 sine X biler og nåværende biler..


 Share

Anbefalte innlegg

  • 7 months later...
  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 5 months later...

Da var E46`en byttet i en E61 pga den ble litt i minste laget, og bilen det fallt på ble denne:

2008 mod 523IAT

fchekburat0j3duuyzpc.jpg

zzdbm7vqxrt5u8r4j2q6.jpg

sitdhsesazo7q50yxclk.jpg

Nydelig bil som er en drømm å kjøre og med sin rekkesekser på 190 hk så er den rimelig sprek også:).

Flere bilder kommer etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer for han, stemmer at dette er gamlebilen hans ja. Godt holdt, pen i lakken, swirlflaps fjernet. Mener på kjedestrammer ect ble nylig byttet.

Okei, ja eg var ute og prøvekjørte denne hin dagen, men synes den var litt stiv i pris da det var en god del steinsprut og merker.. Synes også det var mye hakk inni bilen i dørpaneler osv.

Og i henhold til pris så synes eg det ble endel for mye.

Som sagt så er en ganske kresen då så det skal være sagt, men i helheten var det en pen bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, det har ikke jeg fått med meg. Lenge siden jeg beskuet den på nærthold. Du får prute så du skjemmes. Forhandlerene har som regel å gå på!

Ja asså for all del, kjempe pen bil med en nydelig farge. Litt skjønnhets stell så er den jo kjempe.

Ville bare høre om det var denne. :)

Bilen sku som sagt på full teknisk hos forhandren. der bremser, ryggesensor og airbag feil sku utbedres. Men vet vel ikke hva han har fått i innbytte pris ?

Hadde vert litt kult og vite ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok gamle min du har vært og prøvd da, og hakkene inni og steinspruten har vært så lenge jeg har hatt bilen ;).. Hva jeg fekk blir mellom meg og forhandler tenker jeg ;).

Men har iallfall vært en trofast bil i mitt eie, eneste jeg har måttet skifte er Reimhjul/Vibrasjonsdemper, det skiftet jeg i sommer.. Ellers har det gått i servicer og vanlig vedlikehold..

Tok ut Swirlflaps`ene også i sommer og satte i plugger så slipper bekymre deg for den biten..

Piggdekkene var nye i November, Hakka 7...

Kjør på, har ikke noe å si på bilen iallefall.. Eneste grunn til vi byttet er den ble litt i minste laget med 2 barn og der er E61`en perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki ..ja eg likte bilen godt og synes det var et overraskende bra drag i den egentlig. Men di sku gjøre litt med bilen no teknisk og klargjøring osv. Så då får vi se hvordan den er når den er ferdig. Og om det blir noe handel. Takk for litt info om den hvertfall. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Så er det på tide med en liten oppdatering..

Har solgt min 635Csi til fordel for å kjøpt meg en Nr.2 bil som kan brukes året rundt, da det blir tungvinnt på vinterhalvåret med kun en bil når samboeren skal på jobb (Senvakt) og dattra skal i barnehage og hentes i barnehage..

Så det var med tungt hjerte når 6`eren ble hentet for en god mnd siden :/.. Ble liksom så rart og tomt i garasjen når man har vennt seg til tøffebilen som møtte meg hver morgen inni hjørnet :)

Heldigvis reiste jeg offshore dagen etter for en ny 4 ukers tur så jeg slapp å se det tomme hjørnet for lenge..

Mens jeg var på havet nå så kom jeg over en tøff sak på finn , med M pakke og Lemans blå som jeg er så gla i, så tok kontakt med selger og vipps så hadde vi tatt fast (Med forbehold) på ny bil :)..

Bilen er da en 07 mod E87 118D M-sport med 74000km som fruen tok med seg hjem fra ett kursopphold :)

Så når jeg da kom hjem på fri forrige uke så kom jeg hjem til fulltalt garasje igjen og tomrommet var tatt opp av denne søte lille saken :)

Veldig artig bil som jeg gleder meg til å teste på autoslalom ved første anledning 8)

Legger ved ett bilde, ikke av beste kvalitet men flere kommer senere :D

Men bare så det er sagt, det skal en Classic på tunet igjen en eller annen gang for gleden av å kjøre gammel Bmw er bare noe helt spesiellt som jeg vil kose meg med igjen 8) , men inntil videre så må fornuften råde :o

ldw788dophy3yckahdg8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...