Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ser ut som at det er M-tech styling ja. Strøken bil, ta godt vare på den!

Ja bilen er meget bra, og bedre blir den.. hel lakkering er bestillt og renovasjon av felgene skal utførest for å få den 100%..

Skal holdes i familien for ever er planen, for gale å selge noe slik som dette vet dere :lol:

• Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

Så var felgene kommet hjem, og venter på bilen skal bli ferdig hos lakkerern :D

Noen bilder måtte seffølgelig til, litt dårlige tatt inn på buda mi når jeg pakket dei ut :D

uucb31fridcmhxl38d6w.jpg

7clia5sw3c22tu9nj8rn.jpg

18gdvhqc8gbbdrjoyzob.jpg

tbb8zqf0031kh1mqw8zb.jpg

yjov3coxwodk5ifv0r06.jpg

vdii1no87hgfz84cfhk2.jpg

Skrevet

Du som har den ja, såg den sto inne hos en kar som skal lakke noen deler for meg.. Der sto også naboen hans og sikla på bilen :P

Skrevet
Du som har den ja, såg den sto inne hos en kar som skal lakke noen deler for meg.. Der sto også naboen hans og sikla på bilen :P

Stemmer, jeg går berre og tripper på å få hente den. Men ble noen komplikasjoner med Elmotor til avtrekksvifte på lakkboksa som rauk også midt i fellesferien selvfølgelig :cry: , så dei får ikke montert ny før 3.august :roll: . Men men, får nå berre håpe resultatet blir SUPERT så får jeg vell heller berre gå her å trakke :roll:

Skrevet

Ehh, ja.. De e d.. Men men, blir nå å hente meg enda en BMW, då av nyere klasse på Onsdag som blir helårsbil 8) .

Kommer tilbake med bilder når kjøp er avgjort :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...