kjekk82 Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2009 Ser ut som at det er M-tech styling ja. Strøken bil, ta godt vare på den! Ja bilen er meget bra, og bedre blir den.. hel lakkering er bestillt og renovasjon av felgene skal utførest for å få den 100%.. Skal holdes i familien for ever er planen, for gale å selge noe slik som dette vet dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Haha, høres bra ut! Kan jo alltids selge til meg om et par år, heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 tror foresten du får tak i de jekk lokka på bmw ennå.. fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Gamle 6 serien e digg:) Kose deg med bilen i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macpål Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Fantastisk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2009 Takk for det, gler meg til jeg får hentet den hos lakkerern og får på mine blankpolerte BBS RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2009 Her er forresten ett midlertidig bilde av eine felgen min,, tatt på Onsdag . Blir NICE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 sinnsykt, jeg har ikke godt av å se en så flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 Så var felgene kommet hjem, og venter på bilen skal bli ferdig hos lakkerern Noen bilder måtte seffølgelig til, litt dårlige tatt inn på buda mi når jeg pakket dei ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Nydelig. Gamle 6 serien er vel noe av det peneste bmw har lagd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Du som har den ja, såg den sto inne hos en kar som skal lakke noen deler for meg.. Der sto også naboen hans og sikla på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Du som har den ja, såg den sto inne hos en kar som skal lakke noen deler for meg.. Der sto også naboen hans og sikla på bilen Stemmer, jeg går berre og tripper på å få hente den. Men ble noen komplikasjoner med Elmotor til avtrekksvifte på lakkboksa som rauk også midt i fellesferien selvfølgelig , så dei får ikke montert ny før 3.august . Men men, får nå berre håpe resultatet blir SUPERT så får jeg vell heller berre gå her å trakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Litt kjipt å ver uten bil på denne tida ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Ehh, ja.. De e d.. Men men, blir nå å hente meg enda en BMW, då av nyere klasse på Onsdag som blir helårsbil . Kommer tilbake med bilder når kjøp er avgjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå