EirikL Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Hehe, en vinter på saltveier i en E21, så sitter du jo rett på ramma. De ruster jo nesten like mye som en gammel Fiat;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 Mhmm, og i tilegg er dei ikke akkurat noe særlig god bil på vintern:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 essa.... 2 stk 20 kg sandsekker ved hver hjulbue så kommer du deg like fint frem som noen andre! Snakker av 5 års erfaring med E-21 Men nå er det så langt mellom hver bil at dem fortjener tørre usaltede veier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 essa.... 2 stk 20 kg sandsekker ved hver hjulbue så kommer du deg like fint frem som noen andre! Snakker av 5 års erfaring med E-21 Hehe, har hatt noe ballast bak i mine 2 E21 jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Lekker vogn du har der og gøy med nylakkert bil. Skulle gjerne sett fleire solskinnsbilder av den, men det må vel vente til sommeren!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 nydelige bilene dine er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Lite bilder av goo vogna her synest jeg! Har du ingen andre å legge ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 Heey. Ja nei har faktisk ikke flere bilder av go skuta på maskina no, får nok heller berre vente til det vårest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 BMW 6-serie og BBS RS kan ikke bli feil! Gratulerer med to flotte BMW! Den Edt. 33 er jo ikke gal den heller Men nå er det vel slutt på sitting på panser, med ny lakk og greier? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 Nei touringen er en bil jeg er veeeldig godt fornøyd med, veldi go å kjøre med nydelige seter også ser den bra ut med farge og M-tech . Hehe,, bildet av dattra mi på panseret du tenker på, ja der får ho ikke sitte nå lenger nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Slenger ut noen dårlige mobil bilder fra da jeg var med på å skifte dempere å fjærer på denne bilen, slik den skulle bli klar til 1.Mai! Kjøre egenskapene ble vel EN SMULE bedre vil jeg tørre å påstå! Fytti grisen, fjær knekt flere plasser: Etter senk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsebrakar Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Hoho! Steike tid kor ditta gjor seg! Ser d va rette karane so tok på seg jobben me Satsa på å få kika litt på seksaren på laurdag, om en ikkje blir sitande værfast i Tanzania! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Blei bilen fysisk senka etter byttet, eller var det kjøreegenskapene du merket det best på? Jeg prøvde å sammenligne med bildene på side 1, men vinkler og skygger gjorde det litt vanskelig. Har du fått bytta ut høytalerdekslene bak? Skal du selge de "ødelagte" så er jeg interessert i å kjøpe de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Ser ut som et sånt Bilstein/H&R-sett som jeg har vurdert på min dette Kjøpt på Koed? Ca. pris på settet? Vil tro at dette forbedrer kjøreegenskapene en god del ja, i og med at det som stod på fra før tydeligvis var helt ruinert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Bilstein og H&R ja. Mener på de senker 35mm. Der er også justeringsmulighet på fjærskålene, slik du kan få justert bilen bein. Genialt igrunnen. Han kjøpte settet først ifra statene, men der følgte ikke TUV papirer med fjærene, så fjærene måtte han sende i retur å kjøpe en annen plass. Gjekk litt tid pga dette, men uansett så sparte han seg mye penger på å kjøpe i utlandet. Så vart jo også dempertårna skiftet i samme slengen.. dem kom ifra schmiedmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå