///Mysild Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 vinge er hva du gjør det til... men en diskre e46 m3/e39 m5 leppe, som er ei lita "flis" bakpå luka, kan gjøre mye, og den er bare limt på, så hvis du vil ha noe større bak der, kan du bare røkke den av... værre å borre og lakke opp en vinge (forhåpentligvis gt vingen, eller en motorsport vinge elelr noe) og må bytte hele luka... men kikk litt rundt... jeg for min del er veldig fornøyd med min vinge, og stuket den gir på bilen sjekk tråden i signaturen min edit: det hadde du allerede gjort ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Flott bil! Likte best Reg nummer ; ) NE er ett flott distrikt ; ) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 men har du sjekket etter understellslyder og slikt? syntes jeg hørte noen klunker i fjor når jeg så den på treff, men hadde jo full bil da, så kanksje bare den subbet litt Hehe Mysild. Der er ikke en eneste ulyd, i det baksete har jeg gjort litt a hvert med nåværende eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Huff da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 men har du sjekket etter understellslyder og slikt? syntes jeg hørte noen klunker i fjor når jeg så den på treff, men hadde jo full bil da, så kanksje bare den subbet litt Hehe Mysild. Der er ikke en eneste ulyd, i det baksete har jeg gjort litt a hvert med nåværende eier hahahahahahaah :-):-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Hehe Mysild. Der er ikke en eneste ulyd, i det baksete har jeg gjort litt a hvert med nåværende eier Hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Ey! Gamle bilen min jo! Ser ut som den har hatt en liten smell i siden der ja..samt fått solfilm.. Påkostet MYE den bilen der da jeg hadde den. Bare å spørre meg hvis du lurer på noe ang bilen btw..det bremseskive-bildet er tatt da jeg byttet bremsene...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Hvor mye senk? Hvilken farge har bilen? bostongrønn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Den er vel lagunagrønn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 60/40 senk, lagunengrün farge ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iselin Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 ja, stemmer det ja har fått seg en smell, skal fikses nå, pluss skal ta rust i hjulbuan bak..¨så det blir bra:) ja har skjønnt den er påkostet en del ja:P Ja det er supert, skal huske på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Noe nytt her, da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Grattis med en kjemmpe fin coupe frøken Morro at flere og flere jenter velger BMW og kommer på Bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 ..i det baksete har jeg gjort litt a hvert med nåværende eier Evig bra! haha. flaut.. Edit: Ser ut som en grei bil da..men som du allerede vet; lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå