Gå til innhold

318 IS generasjons bilen på bmmers.

Share

Anbefalte innlegg

vinge er hva du gjør det til... men en diskre e46 m3/e39 m5 leppe, som er ei lita "flis" bakpå luka, kan gjøre mye, og den er bare limt på, så hvis du vil ha noe større bak der, kan du bare røkke den av... værre å borre og lakke opp en vinge (forhåpentligvis gt vingen, eller en motorsport vinge elelr noe) og må bytte hele luka... men kikk litt rundt... jeg for min del er veldig fornøyd med min vinge, og stuket den gir på bilen ;-) sjekk tråden i signaturen min ;-)

edit: det hadde du allerede gjort ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men har du sjekket etter understellslyder og slikt? syntes jeg hørte noen klunker i fjor når jeg så den på treff, men hadde jo full bil da, så kanksje bare den subbet litt :-)

Hehe Mysild. Der er ikke en eneste ulyd, i det baksete har jeg gjort litt a hvert med nåværende eier :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men har du sjekket etter understellslyder og slikt? syntes jeg hørte noen klunker i fjor når jeg så den på treff, men hadde jo full bil da, så kanksje bare den subbet litt :-)

Hehe Mysild. Der er ikke en eneste ulyd, i det baksete har jeg gjort litt a hvert med nåværende eier :lol::lol:

hahahahahahaah :-):-):-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ey! :D Gamle bilen min jo! Ser ut som den har hatt en liten smell i siden der ja..samt fått solfilm..

Påkostet MYE den bilen der da jeg hadde den. Bare å spørre meg hvis du lurer på noe ang bilen ;)

btw..det bremseskive-bildet er tatt da jeg byttet bremsene...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, stemmer det :) ja har fått seg en smell, skal fikses nå, pluss skal ta rust i hjulbuan bak..¨så det blir bra:)

ja har skjønnt den er påkostet en del ja:P

Ja det er supert, skal huske på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...