Iselin Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Etter litt tid, er endelig bilen fiks og ferdig I tilegg nylig EU-godkjent, så da er vi fornøyde! Nå har den fått ny skjerm, nye skjørter og en etterlengtet vinge! All rust er tatt og vekk, så nå bør den være i tidenes form:) Vurdere å selge den, selv om det frister lite ;/ - legger med noen bilder av vidunderet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 ble bra nå issi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iselin Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Heheh ja hjalp litt nå jamm;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Mye finere med chrome lykter enn sorte syntes jeg.Bilen ser eldre ut, og ikke så "ren" , med mørke lykter. Blir fort trist med alt sort og mørkt også: ) knall fin bil, med flott farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iselin Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 nei, jeg syns ikke heller det er fint me mørke lykter til denne fargen, passer ikke!! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Til en hvit bil er det pent,rød også. Men blå ,grønne ,sorte og mørke biler generelt, kler ikke mørke lykter. Syntes jeg (vi) da ; ) Det er rutene som skal være mørke ,ikke frontlyktene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iselin Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 Ja det er jeg voldsomt enig i:) hehe.. så en som ligger på finn til salgs, en is som ligner ganske på min bare me sorte lykter, og det ødela heeele bilen! Ja, rutene er fine sorte, jeg måtte ta av sotingen forran på eu-en, glemte vekk det ikke var lov hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Den M3 vingen er ikke feil, det ble bra synes jeg! Ser skjørtet på høyre side har løsnet litt i forkant.. Mørke lykter kontra chrome er litt smakssak, men skal innrømme at de ble kjøpt inn når de begynte å bli populære. Fungerer xenonlysene ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iselin Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 Takk:) er fornøyd jeg! hmm, ja ser det på bildet der, men tror det må være bilde, for det henger dønn i virkeligheten, de er just satt på heheh, i see:) ja jeg ville aldri hatt mørke lykter på den bilen! Ja, de funker, men tok de av når jeg godkjente den for de var ikke så happye for de på kontrollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå