erot73 Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Takk for det! Løp og kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Er så rart at denne ikke er solgt enda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 He he! Dårlig med penger til morro blandt folk tror jeg. Billig i forhold til byggekostnader hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Hei du! Nå vil jeg bare si hvor lyst jeg har på denne bilen! Kan bytte bort: e30'en Audi 80'n "Lett trimma" scooter som gjør 130 på flatmark Hjemmesnekkra PC til 22k Mitt surrond anlegg, ta hele stua du.. Hadde jeg hatt de stakkarslige penga i hånda, noe jeg aldeles ikke har! Hadde jeg handla TVERT! Hvor mye morro gir ikke en slik bil a? Fyttirakkern, misunner deg virkelig denne her! Mvh Falck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Hei du! Nå vil jeg bare si hvor lyst jeg har på denne bilen!Kan bytte bort: e30'en Audi 80'n "Lett trimma" scooter som gjør 130 på flatmark Hjemmesnekkra PC til 22k Mitt surrond anlegg, ta hele stua du.. Hadde jeg hatt de stakkarslige penga i hånda, noe jeg aldeles ikke har! Hadde jeg handla TVERT! Hvor mye morro gir ikke en slik bil a? Fyttirakkern, misunner deg virkelig denne her! Mvh Falck nesten så jeg sponser inn litt penger for deg, Håvard! hehe Hør her... Om noen mnd, da snøen er borte driver vi å planlegger en 2-dagers tur til gøteborg /eller annet sted i sverige. Det blir deg i denne bilen, torek i sin, sanmiguel i sin e36 m3, raO i sin 700hk e46 m3 og meg i min m3. Vi allerede planlagt... Til trådstarter: sorry ot, men prøver å gi E30frelst et dytt i ryggen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 I dag var jeg hos TurboXs for å hentet et par muttere og jammen sto ikke denne bilen der da. Bare en ting å si gutta, løp å kjøp. Denne er stygg rå, og ser utrolig vell bygd ut. Og ikke minst for en lyd når han fyra den. Hadde det ikke vært for at jeg ikke trenger flere biler så hadde jeg handlet denne gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 Hyggelig å høre. Ikke spart på noe her kan jeg love. Skikkelig morsom vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Mange som er avhengig av lyden i bilen for kjøp også.. Såå, nå må du få tatt en video! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 og en film av speedometeret da du tar 0-200. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 He he! Jeg kan forsikre dere at lyden er fet. Skal prøve å få tatt en video jeg. Er det lov å kjøre i 200 km/t i Norge a?? He he! Skal prøve å fikse det jeg. Kjøper du bilen hvis du er fornøyd da eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 He he! Jeg kan forsikre dere at lyden er fet. Skal prøve å få tatt en video jeg. Er det lov å kjøre i 200 km/t i Norge a?? He he! Skal prøve å fikse det jeg. Kjøper du bilen hvis du er fornøyd da eller??? nei, jeg tror kanskje ikke det er lov i norge. Kan ikke huske å ha sett noen 200km/t skilt:P du får si ifra om du ser noen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Jeg skulle så gjerne ha eid denne, Jon! Fytti rakkern! Hadde jeg hatt denne skjønnheten her, hvor lenge trur du jeg hadde hatt førerkortet igjen da? Dææven, tørr ikke tenke på det engang! Men, hadde jeg hatt råd.. DAMN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 Banken har penger. Har jo en nydelig e30 som kan tas i innbytte i tillegg. Hvis du vil får du det til vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 :D:D du vil og du vil, men får du det til? er du pingle, håvard?? pingle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Åhh jeg vil! DU aner ikke.. Men, jeg må tenke litt logisk! tror jeg må sette fagbrev og jobb foran drømmen.. eller faen heller, hvor mye imellom på E30'en min tenker du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg