erot73 Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Skal komme en å kikke på bilen idag. Da er det jo bare å håpe han liker det han ser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Visst han ikke liker det han ser, er det noe feil med han! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 He he! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Synd du ikke var på Våler, lørdag.. gledet meg forferdelig til og se den, og spørre og grave litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Var på Våler på lørdag jeg. Så hverken deg eller han andre jeg. Vært en å kikket på bilen idag. Han skulle ha den. Så da havner den i Gardermoen distriktet. Snufs!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sealed Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Gleder meg som unge på julaften Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 ja det skjønner jeg! ditt svin! behandle den forsiktig nå da så jeg kan kjøpe den av deg når jeg får peng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Gleder meg som unge på julaften Det første du gjør nå er å lage tråd om bilen og lage video! HUSK det! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Var på Våler på lørdag jeg. Så hverken deg eller han andre jeg. Vært en å kikket på bilen idag. Han skulle ha den. Så da havner den i Gardermoen distriktet. Snufs!! Jaha ? Det kan da ikke ha vært lenge ? :S Gikk rundt og så etter deg en to tre ganger jeg! Når på dagen var du der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Kom i totiden, Dro rundt fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Da må jeg ha gått rett forbi deg! .... FAEN i helvete!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 Sånn kan det gå. Ser ut som bilen blir solgt i løpet av uka. Hvis han er fornøyd når bilen er ferdig mappet. Tror han blir fornøyd. He he! Hadde noen fine tall på bunn hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg