vetu03 Skrevet Mai 14, 2009 Skrevet Mai 14, 2009 Hei... Kom over denne saken, og lurer på om noen har noen erfaring med den Vs. Den vanlige X-bracen, eller går det egentlig akkurat for det samme ingen er bedre enn den andre.?! Turnermotorsport x-brace. Gs Bildeler Avstivningsramme.
hagenisse Skrevet Mai 14, 2009 Skrevet Mai 14, 2009 Den første er da en orginal del. Jeg tipper de færreste har prøvd begge, samt at forskjellen selv med og uten ikke nødvendigvis er så stor at å sammenligne blir noe vanskelig. Jeg hadde kjøpt den orginale, rett og slett fordi den er orginal.
Gunnar Skrevet Mai 14, 2009 Skrevet Mai 14, 2009 BMW leverte original crossbrace til cabene og etterhvert på flere modeller tror jeg.. er vel den som er på øverste bildet.
///Mysild Skrevet Mai 14, 2009 Skrevet Mai 14, 2009 heeh... du har vel fått svarene du vil ha nå kanskje? haha... lønner seg å spørre de som har slikt vettu vetu
///Mysild Skrevet Mai 14, 2009 Skrevet Mai 14, 2009 Den øverste er ihvertfall lik den jeg hadde på cab'n. jepp... cabbene kom med disse orginalt... kjøpte og monterte en slik på min... merket ikke mye forskjell... fordi jeg byttet til bilsteindempere samtidig, og fjærbenstag... så ble liksom en pakke, så kan ikek si at jeg merket noe, jeg merket alt ^^ hehe
vetu03 Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Skrevet Mai 14, 2009 heeh... du har vel fått svarene du vil ha nå kanskje? haha... lønner seg å spørre de som har slikt vettu vetu Jepp, vi ble vel enige om hva det måtte bli;) Men du var ikke på msn når jeg lurte skjønner du
vetu03 Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Skrevet Mai 14, 2009 Blir x-brace, da det er syk forskjell i pris på disse 2.. Ihvertfall om du kjøper x-brace`n på ebay eller noe.
-Anders- Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 X-brace`n finner du kanskje billig på høggern. Lyst til å montere sånn på min og for å kjenne forskjell før/etter.
///Mysild Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 Kjenner lite eller ingen forskjell. kjenner nok lite, ingenting er nok for lite ^^ det må jo være en GRUNN til at cabber uten tak har den som ekstra forsterkning... hvis ikke kunne de jo bare hatt vanlig stabstag under der...
hagenisse Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 Det er fordi E36 Cab er så latterlig myke at de ville knekt uten den!
///Mysild Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 Det er fordi E36 Cab er så latterlig myke at de ville knekt uten den! haha... ja ^^ spes når 4 gutter med rosa t-skjorter og solbriller criuser i den med taket nede på sommerkveldene
klebefix Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 Kjenner lite eller ingen forskjell. kjenner nok lite, ingenting er nok for lite ^^ det må jo være en GRUNN til at cabber uten tak har den som ekstra forsterkning... hvis ikke kunne de jo bare hatt vanlig stabstag under der... Kan ikkje sei det var merkbar forskjell etter den kom på,men den fungera jo greit som vern for bunnpanna og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå