Gå til innhold

-89 E30 325 T M20- halv-snik->årets siste(?) banetreff over.


T. Thøgersen
 Share

Anbefalte innlegg

hvor hadde dere lekkasje, jeg har en selv. førerside

Det lakk i overgangen mellom torpedoveggen og "hylla" som sikringsboksen sitter på. Må ha av skjermen for å komme til inspeksjonshullet. Tettes med sikaflex eller ekvivalent guffe. :)

Rust eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor hadde dere lekkasje, jeg har en selv. førerside

Det lakk i overgangen mellom torpedoveggen og "hylla" som sikringsboksen sitter på. Må ha av skjermen for å komme til inspeksjonshullet. Tettes med sikaflex eller ekvivalent guffe. :)

Rust eller?

Litt rust i kombo med ikke-tilstedeværende-karroserikitt, i mitt tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Litt rørete oppsummering etter Torsdagens kjøretrening med NSK på Rudskogen, der vi deltok med både turbobilen og Superduper:

1: GS-såkalt-performance-foringene til bærebruene foran kan klassifiseres som ren, skjær møk. Monterte nye foringer og nye bærebruer på turbobilen, kjørte til Rudskogen, 5 rundere senere, var den ene sprekt. Bra greier.. Blir hjemmelagde i delrin nå.

2: For èn gangs skyld, ikke så mye som en dråpe regn på et NSK-treff; første gang for meg.

3: Når man ikke har catchtank til bensina på E30, går det ikke mange rundene før den blir mindre fornøyd i høyresvinger.

4: Det finnes mange alternative sporvalg i Angsten. Jeg liker ikke å ligge i venstre "fil" ned der. Spesielt ikke med de fartsdumpene i asfalten.

5: Varme r-dekk og ny presenning resulterte i en avhuka IS-leppe på Superduper.

6: Superduper's første banekjøring gikk bra, nydelig bil å kjøre, selv med slitte R888. Fin respons i motoren, fin balanse og effektive bremser. Her har Hardtop gjort en bra jobb!

7: Turbobilen går litt bedre enn Superduper. Som forventet.

8: Batteripolen på turbobilen datt av på vei til Rudskogen.

9: Jeg må få flytta setet i Superduper'n. Sitter for nærme rattet. Har noen Recaro SR3 stoler jeg skal ha i, må bare ordnet en understellsløsning først.

10: Konkluderte med at banekjøring er moro. :mrgreen:

Oppgraderinger for neste sesong ,for Superdupers vedkommende, blir å bytte bremseklosser til PFC. Er ikke helt komfortabel med Yellowstuff som sitter på nå. Og de begynner å bli halvslitt, så det blir en win-win situasjon. Ellers få på nye r-dekk, og kjøre mest mulig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: GS-såkalt-performance-foringene til bærebruene foran kan klassifiseres som ren, skjær møk. Monterte nye foringer og nye bærebruer på turbobilen, kjørte til Rudskogen, 5 rundere senere, var den ene sprekt. Bra greier.. Blir hjemmelagde i delrin nå.

Hvis dere ikke ønsker å lage selv så kan jeg varmt anbefale foringene til Millway.se i delrin. Vi har kjørt 360-380 runder på Ringen til nå og de er fortsatt like tighte :-D

Vi bruker disse både foran og bak.

http://www.millway.se/vaghallning/bussningar.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...