ehrnst Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 hvor hadde dere lekkasje, jeg har en selv. førerside
Morty999 Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 abs er jo tragisk. hvertfall di gamle utgavene på e30 og e36! mister jo totalt bremsekraften på alt når først ene hjulet låser litt...
Kristov Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 abs er jo tragisk. hvertfall di gamle utgavene på e30 og e36!mister jo totalt bremsekraften på alt når først ene hjulet låser litt... Mer moderne varianter kan ettermonteres i følge pioneerer innenfor området
F.R.Johansen Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 hvor hadde dere lekkasje, jeg har en selv. førerside Det lakk i overgangen mellom torpedoveggen og "hylla" som sikringsboksen sitter på. Må ha av skjermen for å komme til inspeksjonshullet. Tettes med sikaflex eller ekvivalent guffe.
F.R.Johansen Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Kanskje på tide med ABS? Eller om sjåføren skal la være å anta at det er ABS...
R Andersen Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Nå synes jeg det er noen som er litt vel frekke her..!! Men skal prøve å være klar til neste torsdag, så kan jeg vise at jeg har forbedret meg...
F.R.Johansen Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Frekk nei... Det er bra du er klar. Vi må ha med pit-bilen også vettu. Både Ottar og Superduper skal jo med.
R Andersen Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Er det kjøring fra tidlig av på dagen, eller kun kveldskjøring?
ehrnst Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 hvor hadde dere lekkasje, jeg har en selv. førerside Det lakk i overgangen mellom torpedoveggen og "hylla" som sikringsboksen sitter på. Må ha av skjermen for å komme til inspeksjonshullet. Tettes med sikaflex eller ekvivalent guffe. Rust eller?
MagnusA Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Er det kjøring fra tidlig av på dagen, eller kun kveldskjøring? I følge sportsvogn.no og rudskogen.no kan det se ut som det er kjøring fra 16-21? Hmmm kanskje jeg skal dra opp med dieselpurka også
T. Thøgersen Skrevet September 5, 2013 Forfatter Skrevet September 5, 2013 hvor hadde dere lekkasje, jeg har en selv. førerside Det lakk i overgangen mellom torpedoveggen og "hylla" som sikringsboksen sitter på. Må ha av skjermen for å komme til inspeksjonshullet. Tettes med sikaflex eller ekvivalent guffe. Rust eller? Litt rust i kombo med ikke-tilstedeværende-karroserikitt, i mitt tilfelle.
T. Thøgersen Skrevet September 14, 2013 Forfatter Skrevet September 14, 2013 Litt rørete oppsummering etter Torsdagens kjøretrening med NSK på Rudskogen, der vi deltok med både turbobilen og Superduper: 1: GS-såkalt-performance-foringene til bærebruene foran kan klassifiseres som ren, skjær møk. Monterte nye foringer og nye bærebruer på turbobilen, kjørte til Rudskogen, 5 rundere senere, var den ene sprekt. Bra greier.. Blir hjemmelagde i delrin nå. 2: For èn gangs skyld, ikke så mye som en dråpe regn på et NSK-treff; første gang for meg. 3: Når man ikke har catchtank til bensina på E30, går det ikke mange rundene før den blir mindre fornøyd i høyresvinger. 4: Det finnes mange alternative sporvalg i Angsten. Jeg liker ikke å ligge i venstre "fil" ned der. Spesielt ikke med de fartsdumpene i asfalten. 5: Varme r-dekk og ny presenning resulterte i en avhuka IS-leppe på Superduper. 6: Superduper's første banekjøring gikk bra, nydelig bil å kjøre, selv med slitte R888. Fin respons i motoren, fin balanse og effektive bremser. Her har Hardtop gjort en bra jobb! 7: Turbobilen går litt bedre enn Superduper. Som forventet. 8: Batteripolen på turbobilen datt av på vei til Rudskogen. 9: Jeg må få flytta setet i Superduper'n. Sitter for nærme rattet. Har noen Recaro SR3 stoler jeg skal ha i, må bare ordnet en understellsløsning først. 10: Konkluderte med at banekjøring er moro. Oppgraderinger for neste sesong ,for Superdupers vedkommende, blir å bytte bremseklosser til PFC. Er ikke helt komfortabel med Yellowstuff som sitter på nå. Og de begynner å bli halvslitt, så det blir en win-win situasjon. Ellers få på nye r-dekk, og kjøre mest mulig.
MagnusA Skrevet September 16, 2013 Skrevet September 16, 2013 1: GS-såkalt-performance-foringene til bærebruene foran kan klassifiseres som ren, skjær møk. Monterte nye foringer og nye bærebruer på turbobilen, kjørte til Rudskogen, 5 rundere senere, var den ene sprekt. Bra greier.. Blir hjemmelagde i delrin nå. Hvis dere ikke ønsker å lage selv så kan jeg varmt anbefale foringene til Millway.se i delrin. Vi har kjørt 360-380 runder på Ringen til nå og de er fortsatt like tighte Vi bruker disse både foran og bak. http://www.millway.se/vaghallning/bussningar.html
SpiderPig Skrevet September 16, 2013 Skrevet September 16, 2013 Er det de røde foringene det er snakk om?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå