///M3/// Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Orginal 325 selges. bilder nederst. Sitter en M50 B25 motor i bilen. stammer fra en 525iA. gått 116000ca. Bilen har gått 149000. Litt info: -M3 sideskjørt -IS leppe -Rieger Leppe under IS leppen. -facelift front -nye tåkelys. -sorte DE lamper -*M3 speil. -Rieger Bakfanger -lyst skinn interiør (M-teck) -hartge drivverk. -Sperre diff. -18" Crom felger fra sharif med dekk. Kjørt 1,5 mil med de. -18" bbs felger med 2 pungterte dekk -nylakert i desember 2008 -Camber/Caster justeringsplater - 60/40 H&R senket - Gule justerbare koni dempere. - xenon lys - org. sotede baklamper - Nytt tak (må impregneres litt trur jeg ssiden det er nytt) - er en del eu kontroll sedler og noe service hefte på den så 149000 km trur jeg er garantert. - nye hjullager forran -nye endeledd - MONO visker - Byttet ut hele kjøleannlegget satt på ekstra vifter blå samco slanger til jøleslanger. - nytt GREEN filter (powerfilter) - Effektanlegg Mener det står supersprint på det. - Alpine cd spiller (NY) -Focal polyglass høytalere forran (ny) -Rockford Power høytalere bak Bilen vekker mye oppsigt, å er meget pen Den er brukt 16 mil etter den har blitt totalt renovert å pusset opp så den er veldig strøken, Det som ikke er pent på den er fronten da jeg klarte å ripe opp litt på siden, var noe bodykit som ikke var tørt under lakken (se bilde.) og en sømm på setet som har gått opp. men dette kan jeg få ordnet for 250kr hos en skredder. men sleit litt med å få ut setet. Bilen selges helst til en entusiast som tar vare på bilen. Dette er ett meget pent eksemplar av en E30 Cab. Selges for rett pris til rett eier:) Trur ikke jeg gidder å selge for under 80 000. Om det er noe mere dere lurer på så send gjerne en sms eller ring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Sinnsykt pen cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Vel...håper det er et demokratisk forum med delte meninger det her Hver sin smak sier jeg bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3/// Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2009 bilen er mye penere å mere stil med bbs felgene Bmwkizn: Takker;D noen timer i denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3/// Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2009 er veldig interisert i e36 coupe:) med så stor mottor som mulig:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Hvorfor er det ikke skilter på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3/// Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 BESTILTE DE I DAG:) SÅ DE KOMMER PÅ TIL UKEN;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3/// Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 B-U-M-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsigamats Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Hei. Er bilen godkjent med 525 motoren? Hvor mye skal du ha for bilen uten felgene og anlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg