Guest Posted May 14, 2009 Posted May 14, 2009 ønsker å kjøpe en sjåfør dør til e36 coupe. trenger MYE av åpner og låse mekanismen, så døras tilstand bryr meg ikke. så da gjerne er dør som er klar for dynga bare alt inni er iorden. trenger ikke noe med vindus heisen, så kan være uten motor og rute. østlandet!
Guest Posted May 18, 2009 Posted May 18, 2009 betaler ikke 1000 for ei dør som er 3 timer kjøring unna når det er 30 min til en hugger som har til samme pris:) du hadde jo plutserlig ikke de delene til meg sa du jo
ZhilleN Posted May 18, 2009 Posted May 18, 2009 Har en sjaførdør som ser rustfri ut, rød, vindusmotoren fungerer som den skal!
Guest Posted May 18, 2009 Posted May 18, 2009 trenger bare div deler inni. så du kan ta ut vindu og vindus motor. kan by 500 for den..
gisse Posted May 19, 2009 Posted May 19, 2009 hva trenger du send meg pm har garantert alt du trenger.
Guest Posted May 21, 2009 Posted May 21, 2009 er noen deler inni der til dørhåndtak osv.. så lettvindt med ei hel dør for er litt usikker på hvor mye som trengs ellers trenger jeg: høyttaler deksler forran v gulv hatthylle bakre del av gulv teppe b stolpe deksel innstegs lister med m3 logo listene på innsiden av døråpningen bakre del av midtkosoll alt i sort og til coupe
gisse Posted May 21, 2009 Posted May 21, 2009 oki har dør jeg, men tar ut lås heis og vindus motor samt låsen. mye byr du da for døra. kunne vel bytet litt trenger xenon til min
Recommended Posts