Wolfeh Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 Da har stussene blitt byttet og rusten i den høyre hjulbuen blitt tatt! Rusten! Skal finpusses og bare flekke foreløpig. Må bare få bestilt lakk fra koed med klarlakk osv. Han karen på steam & antirust anbefalte meg og kjøpe noen fettlister jeg kunne ha på innsiden av skjermene. Noen andre som har noen erfaring med dette?
rush64 Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 ps: stussene ble perfekt min gamle stuss:
Wolfeh Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 Takker, passet mye bedre med de nye stussene. Men nå framover skal jeg ta en del rust. Jeg skal spare til hellakkering som jeg vil ta til våren. Spørsmålet er nå hvilken farge skal jeg velge og hvor langt bør jeg gå med shadowline? Jeg for min del vil ha sorte blink og sorte baklykter(ikke led) + svarte lister nyrer og seff toning av ruter. Noen forslag?
ess10 Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 kan jo legge ut et bilde hvor du kan se hvordan det ser ut med shadow line på alt.
Wolfeh Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 Ja det er vel noe sånt jeg vil ha Har lyst til å ta hel lakkering og få hele i matt svart ved bruk av vinyl. Tror det hadde blitt utrolig kult. Og hvis jeg går lei matt svart kan jeg bare rive av vinylen
Wolfeh Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2009 Da har det blitt Angel Eyes ringer på bilen. Et rent helvette om jeg skal si det selv. Fram og tilbake til biltema 3 ganger før settet fungerte som de skulle. Bilen har også fått klare sotede blinklys. Når jeg først hadde av lyktene monterte jeg på dette også. Orker ikke styre med det enda en gang. Men vi får se hvordan jeg gjør det når jeg skal ha hel lakkering. Følte at bilen fikk et litt røffere look med Angel Eyes. Og det var definitivt verdt det etter min mening. Bremseslangene er byttet. Og jeg skal ha bilen på eu kontroll i løpet av uken, forhåpentligvis før snøen kommer.
Wolfeh Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2009 Bilen har vært på eu kontroll, bilen var i kjempe bra stand fikk jeg beskjed om. MEN desverre må jeg ha den inn på visning hos biltilsynet for å få skrivd inn senkesettet i vognkortet. Greit nok tenkte jeg, har en 4-hjuls kontroll fra da han monterte senkesettet. Det eneste problemet er at vinterdekkene bak er slitt til helvette så må kjøpe nye dekk før visning. Dvs om 17 dager. Har tatt litt rust her og der. Null rust under baklyktene. Men skal gå over bilen litt flere steder for å avdekke mulige rustangrep. Har også fått montert Xenonlys I langlysene. Det lyser som bare pokkern! Monterte 55w 6000k pærer. Har også fått settet til grøftelysene. Men dette blir montert på mandag. Fikk også noe fint i posten i dag! Nemlig Service manualen til e38: En utrolig feit bok med sikkert 800+ sider. Gleder meg til å bla igjennom denne
Lapin Kulta Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Kjør på med full Shadowline! Dette blir heftig!
Sjøbuse Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 la grillen være chrome. ellers ser hele fronten rar ut. noe mangler lissom.
Sjøbuse Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 eller chrome på dører og shadow rundt vinduer. det er også tøft. har ingen bra bilder. da. det første er bilen nylakkert og listene på dører mangler. på bilde 2 og 3 er bilen ny kræsja og lister på dører har detti av. eller så var de fortsatt ikke montert etter hellakkeringen :S typisk
Wolfeh Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2009 Jeg syns nå denne ser relativt tøff ut, bortsett fra at jeg ikke liker lyktene på bilen. Men vi får se hva det blir til Er ikke lett å få gjort noen store prosjekter på lærlingelønn. Man prøver å spare, men så kommer det slike uforutsette utgifter =/
ReiRud Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 bare et tips..du bør ikke ha xenon når du skal på biltilsynet, de har blitt veldig strenge på akkurat det den siste tiden, de som ikke har det orginalt må få det godkjent i vognkortet(!) tro det eller ei, fikk vite det av BT forrige uke, driver med pkk selv. nok ot..flott karrosseri e38
Wolfeh Skrevet November 1, 2009 Forfatter Skrevet November 1, 2009 Jeg har godkjent xenon i kjørelysene. Men i langlysene og grøftelys spiller det vel ingen rolle?
Sjøbuse Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 jeg måtte fjerne xenon i grøft og fjernlys etter teknisk kontroll. viste bilen uten. det var og. 20 min senere. xenon på igjen du kan forresten bare ta svart elektrikker tape. så legger du på chromen du kunne tenke deg i shadow. også ser du hva som blir finest. da kan du teste litt shadow eller alt shadow. det er en billig og enkel måte å teste hvordan du vil ha det før du kjøper noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå