Endresaa Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 xsfasfasfsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 så ut som en fin bil det. bra med enda et sedan prosjekt her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endresaa Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2009 x.p.p. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endresaa Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 Da var angleeyes kjøpt, og xenon tåkelys står for tur. disse blir vell mest sannsynelig montert over helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhelene Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Høres jo kjempefint ut dette her samme bil som jeg har også alltid mye gøyere å se når jeg har samme selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endresaa Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 Ser den spessielt morro med jenter som koser seg med bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endresaa Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 Jess, da var dynamoen sånn halvveis gåen... lager en sinnsyk tikke/smellelyd og den lader ikke før motoren er varm :/ i dag fikk jeg i det minste sotet blinklysene, men felgene er fortsatt ikke satt på, tar de i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endresaa Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 p.p.p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endresaa Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 p.p.p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 m3 fram fanger før, hekk og skjørt! ellers så går det jo fram over:) Men syntes den patenten du har tenkt og ta høres litt riski\mekk ut.. hvertfall hvis du ska trekke tunge ting. Bare behold tilhengerfeste og kjøpe m3 bakfanger som har en diffusor(eksoslist) så er beregnet får henger feste..(er kutta til hengerfeste ut orginalt) er jo en familiebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 hmmmmmmmmmmmm............. den spoileren var, ehmmm, åssen skal jeg si det, ikke fin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 jeg ville ha senka'n noen cm.. hvor breie er di felga dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endresaa Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2009 p.p.p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 menne, det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endresaa Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 p.p.p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå