Tommy. S Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 hei. dette er en nær strøken e36 jeg vil bytte til med en e46, det kan være 318 osv alt av interesse. bud på 60 000 stash på bilen: -m-tech ratt og gir - short shift - m3 front - lykte senker fra rieger - m3 speil med blinklys - m3 sidesjørts - m3 bakfanger - m3 list på bagasje lokk. - angel eyes - tårn avstiver foran ( ikke på bilde ) - strøkend stoff interiør ( bilder kommer ) - musikk anlegg til 8000 ifølge gammle eier. utrolig bra sub og høytalere. - lykter bak med hvite blinkers - hvit primer lakert monifoil - ny castrol olje 10-60. altid hvært d på den. - nye dempere bak ( senket 40/60 ) bilen er nettopp ombygd til 325, motoren er strøken og har kjørt ca 160 000 km og er grom og fin. den er hos en bmw ingeniør den dag i dag, han har gjørt følgende så langt - strekt på nytt alt av ledningsnett inn i bilen ( siden dette syns eg må gjøres av proffe ) - bytta høyre bærearm - bytta råder og veiv aksling. - regulert på bensin trykk og gjort noen omprogrameringer på jernen / styre enheten. - bytta olje og rensa og på fylt kjøle system. - kjekka motoren for feil i d heletatt. - siste del på eu kontrollen nå er venstre bremse rør foran. skilt lys bak/blinklys høyre foran. det er desverre litt rust flekker , en liten nede i jørne på fører og pasasjer dør på inn siden. ( skal slipe og grunne men er litt i sømmen så om ca 2-3 år kommer det nok igjen ) det følger med 17" vinter felger med nye dekk som er brukt ca 2 måneder i vinter. og 17" sommer felger hvite bbs ( på bilde ) kom med spørsmål så skal eg svare så godt jeg kan. interiør bilder kommer. interiøret er strøkent med midtarmlene og ingen skader svart dash og panel BUD 60 000 eller Bytte i e46 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy. S Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 bimmers har problemer så kan ik legge inn bilder enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 hei er den godkjent ombygd? kun motor du har byttet? eller understellet\drivverket også? hva pris hadde du tenkt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy. S Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2009 heier den godkjent ombygd? kun motor du har byttet? eller understellet\drivverket også? hva pris hadde du tenkt deg? ikke godkjrnt o,bygd etter som at det ikke er lover etter 010109. motor og understell er bytta utenom bak aksling pga bedre akslerasjon. den tåler motor kraften sålenge man ik burner på tørr asfalt. bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 5000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy. S Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2009 5000,- okei da prøv 50 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 30000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddk Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 jeg er meget intressert i denne:) send meg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 - bilen er nå hos en av norges fremste bmw eksperter her i bergen... Hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy. S Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2009 - bilen er nå hos en av norges fremste bmw eksperter her i bergen... Hvem? ei kar på kokstad. går ikke ut med navn på nett pga melde plikt til staten om motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy. S Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy. S Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 melde plikt til staten? hvilken regel var det som kom 01.01.09? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy. S Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 at d e ulovlig å bytte motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 at d e ulovlig å bytte motor den var ny............................... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg