Hylland Posted May 15, 2009 Posted May 15, 2009 Bmw 535ia 89mod. Den har ALT utstyr med unntak av skinn og el-seter. Denne bilen blir vraka lørdag på grunn av at han som eiger verkstaden bilen står i, skal rive den. Kom med bud på bilen. Dersom eg ikkje får noko bud på heile bilen, så kom med bud på delene, så skrur eg dei ut før eg vrake bilen. Skal få med delebil også dersom det er interessant. Kan frakte bilen til deg lørdag dersom du ikkje bur for mange timar unna Bergen by...
Hylland Posted May 16, 2009 Author Posted May 16, 2009 Litt problem med å få lagt ut bilder her... Er det nokon som kan kopiere bildene å legge de ut her?
Hylland Posted May 16, 2009 Author Posted May 16, 2009 Tok sida på bilen for eit år sida, forskjerm, begge dørene og bakskjerm. Kjøpte ein delebil, men pga mykje jobb og ein del andre prosjekt, så står den berre i garasjen å opptar plass. Heile bilen + delebilen for bud over 20.000kr. Då følger felgene med og. DYRE felger som er strøkne! Delebilen har ødelagt heile høgre side, og er uten motor, men er interiør, girkasse, drivverk, å ellers ein komplett bil. 535en må byttes framskjerm, begge dører og sveise på ny bakskjerm. Frontruta er slitt på bilen, men står nesten ei heilt ny ei på delebilen. Litt arbeid, så har du ein bra 535. Motor er tatt ut av bil for eventuelt salg. Denne har gått 170.000km, bil har gått 245.000km.
M30Punk Posted May 17, 2009 Posted May 17, 2009 Å enda noen Mulig noen av bildene kom et par ganger,men her ligger de isåfall
Hylland Posted May 17, 2009 Author Posted May 17, 2009 Usikker på kor mykje eg kan ta for den, men bud over 3000kr blir vurdert!
Hylland Posted May 18, 2009 Author Posted May 18, 2009 Bilen er så og sei rustfri ja. Ingenting i hjulbuane eller noko sånt meiner eg!
simen221290 Posted May 18, 2009 Posted May 18, 2009 kan eg få nummeret ditt!er veldig interisert i radiator å litt sånn små ting
Recommended Posts