Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han som eiger verkstaden skal no rive den, så bilen MÅ vekk.

Den blir kjørt på vraken lørdag. Nokon som er interessert i å kjøpe heile bilen, kom med bud... Alt som er på bildene følger med, bortsett frå bror min.. ;)

Motor er skrudd ut av bilen...

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Les hele tråden.

Er bare 3 felger dessverre, men kan være behjelpelig med å skaffe felg nr 4. Er dyre felger, så vær forberedt på å betale 3500kr for siste felgen.

Rattet har jeg bud på NOK 1000kr dersom bilen ikke blir solgt.

Er deler nok til å lage bil ut av det ja. Må sveises i en plate bak på førersiden, sette inn igjen motoren og bytte framskjerm + begge dørene på førersiden. Alt følger med, men dessverre i farge BLÅ, så bilen må lakkes etterpå.

Anyway: Kan ein skru litt, så får man en god billig 535. Liiiiite rust, bra motor og girkasse + forholdsvis fin i karosseriet med unntak av førersiden..

Skrevet

Er en annen en som skal ringe meg imorgen, så må vente å høre hvilket bud han kommer med.

Husk at det er 3000kr i vrakpant tilsammen for bilen og delebilen. Da beholder jeg også felgene selv!

Hadde håpet å få en 5 - 6000kr ihvertfall

Skrevet

Mobilnret mitt er 90 16 33 56.

Er bare å ringe eller sende sms, men IKKJE ring før kl 22 ikveld, då eg ikkje har mulighet til å svare telefonen då.

Ellers er eg tilgjengelig på telefon i heile natt, heile morgendagen osv. Dersom eg ikkje svarer, så send melding, så ringer eg opp igjen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...