Hylland Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2009 Han som eiger verkstaden skal no rive den, så bilen MÅ vekk. Den blir kjørt på vraken lørdag. Nokon som er interessert i å kjøpe heile bilen, kom med bud... Alt som er på bildene følger med, bortsett frå bror min.. Motor er skrudd ut av bilen...
e30tic Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Hei. Er det deler med til og lage bil ut av det? Følger motor med?
Hylland Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2009 Les hele tråden. Er bare 3 felger dessverre, men kan være behjelpelig med å skaffe felg nr 4. Er dyre felger, så vær forberedt på å betale 3500kr for siste felgen. Rattet har jeg bud på NOK 1000kr dersom bilen ikke blir solgt. Er deler nok til å lage bil ut av det ja. Må sveises i en plate bak på førersiden, sette inn igjen motoren og bytte framskjerm + begge dørene på førersiden. Alt følger med, men dessverre i farge BLÅ, så bilen må lakkes etterpå. Anyway: Kan ein skru litt, så får man en god billig 535. Liiiiite rust, bra motor og girkasse + forholdsvis fin i karosseriet med unntak av førersiden..
e30tic Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Er inntresert i hele bilen. Bor i bergen og kan hente den kjapt. send meg et tlf.nr så jeg kan ringe deg.
Hylland Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2009 Er en annen en som skal ringe meg imorgen, så må vente å høre hvilket bud han kommer med. Husk at det er 3000kr i vrakpant tilsammen for bilen og delebilen. Da beholder jeg også felgene selv! Hadde håpet å få en 5 - 6000kr ihvertfall
torgeirb Skrevet Oktober 9, 2009 Skrevet Oktober 9, 2009 kan komme med bud på styresnekka om det ikke er noe slakke i den..
simen221290 Skrevet Oktober 9, 2009 Skrevet Oktober 9, 2009 kan eg få ett mobil nummer eg kan ta kontakt på?
Hylland Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2009 Mobilnret mitt er 90 16 33 56. Er bare å ringe eller sende sms, men IKKJE ring før kl 22 ikveld, då eg ikkje har mulighet til å svare telefonen då. Ellers er eg tilgjengelig på telefon i heile natt, heile morgendagen osv. Dersom eg ikkje svarer, så send melding, så ringer eg opp igjen!!!
Hylland Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2009 kan komme med bud på styresnekka om det ikke er noe slakke i den.. Trur ikkje det er slakk i denne. Kom med bud!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå