Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Forferdelig synd at dette skjedde jonr-. Hadde forresten aldri trodd at det skulle skje med deg... Fikk ikke inntrykk av at du kjører som en villmann akkurat, etter treffet på Gjøvik. Du var jo en så rolig og avbalansert kar, og slik så du ut bak rattet også... Får håpe straffen blir moderat nå!

takk for det:)

nei, jeg kjører ikke villmann, men det hender jo jeg drar ut gira. hehe.

å spinne litt i 2.gir skjer nok til tider, men 200km/t på hovedveien er sjeldent for å si det sånn..

ja, får håpe at politijurist frk. Røkenes deler samme syn som deg.. da er det jo håp. hehe.

kryssefingra*

• Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det virker så typisk at Audien lå bak deg i 15-20 minutter før den stoppa deg. Han hadde vel et håp om å ta deg i 200 km/t + tenker jeg... Kanskje positivt for deg at du lå i fartsgrensa såpass lenge etterpå, det bør jo være det.

Skrevet

Ja, det her var drit kjett jonr-

Det er det at de må måle deg over en viss strekning, tror det er 1km for at det skal vær gyldig, har sluppet unna fengsel en gang selv fordi politiet fikk bare målt meg i 700 meter.. så det var nok det at han håpte du skulle gi på mer ja...

Skrevet

Kjedelige nyheter! Var dette når du lå bak meg?

Stiller opp som sjåfør hvis du trenger det 8)

Skrevet

dette hørtes kjedeli ut! sjedde de samme for mg sist sommer, mn de var Fartsboks :( så dn dagen eg fikk sommerferie, handla e ny Bmw m3 :) så ringte polite mg, å måtte i avhør "/ seff mista eg lappen heile forbanna sommer.. å 8000 i bot... hadde advokat å hele greia, for bilde var seriøst uklart.. mn Saken Drog ut å drog ut, til eg ga opp, å måtte ver uten lappen 3 månder "/

mn stå på!

Skrevet

Har også mistet lappen en gang. Dro vel veldig høyt opp til farlig nær 180-190km før jeg så politbil..

Bremset ned hurtig til 120, men dette var jo 80 sone. Så var veldig heldig. Mistet den i bare 3 mnd.

Skrevet

Synd, kjenner til den. Mista den selv i fjor, og fikk krangla meg til 7mnd uten lappen. Utrolig surt. Mista min på våren og fikk den tilbake på høsten, hele sommeren uten bil var rene torturen. Solge ikke bilen i løpet av perioden, det var uaktuelt. Tok den med på en luftetur i ny og ne, fikk andre til å kjøre den for meg av og til så den ikke stod helt ubrukt over et halvår.

Er fortsatt den dag i dag ikke enig i straffen jeg fikk, og mener jeg ble unødvendig hardt straffet, men det beste du kan gjøre er å skaffe advokat eller legge deg flat og prøve å være saklig. Jeg hadde ikke advokat selv og fikk redusert bota med 1000kr og tiden uten lappen med en måned. Bedre en ingenting iallefall.

Er ingen villmannskjører av meg jeg heller, men den ene forbanna gangen jeg dro ut ene giret så stod de der. Livet er urettferdig. :)

Skrevet

Faen da =/ dette var jo utrolig synd, også jeg som håpet å se mer til den herlige M3`n... Vet igrunn at du ikke kjører villmann, tok det utroooolig pent tur-retur gjøvik syns jeg, jeg kunne ikke hatt en slik bil =p ever..... Der er det full fi##e helt til det smeller.....

Skrevet
Synd, kjenner til den. Mista den selv i fjor, og fikk krangla meg til 7mnd uten lappen. Utrolig surt. Mista min på våren og fikk den tilbake på høsten, hele sommeren uten bil var rene torturen. Solge ikke bilen i løpet av perioden, det var uaktuelt. Tok den med på en luftetur i ny og ne, fikk andre til å kjøre den for meg av og til så den ikke stod helt ubrukt over et halvår.

Er fortsatt den dag i dag ikke enig i straffen jeg fikk, og mener jeg ble unødvendig hardt straffet, men det beste du kan gjøre er å skaffe advokat eller legge deg flat og prøve å være saklig. Jeg hadde ikke advokat selv og fikk redusert bota med 1000kr og tiden uten lappen med en måned. Bedre en ingenting iallefall.

Er ingen villmannskjører av meg jeg heller, men den ene forbanna gangen jeg dro ut ene giret så stod de der. Livet er urettferdig. :)

fin info! da vet jeg hva jeg har å forholde meg til.

for min del, så hadde jeg gledelig betalt 30 tusen i bot og 30tusen under bordet til dommeren om jeg fikk kun 1mnd uten lappen og 2prikker.

skal mye til før jeg tør å bestikke en dommer, og enda mer til for at han/henne takker ja, men.. :P

jaja.. sånn er livet.. det byr alltid på nedturer, men jeg har lært meg å sette pris på oppturene.. med fokus på det positive, så er hverdagen vesentlig enklere. hehe:P

Skrevet
Faen da =/ dette var jo utrolig synd, også jeg som håpet å se mer til den herlige M3`n... Vet igrunn at du ikke kjører villmann, tok det utroooolig pent tur-retur gjøvik syns jeg, jeg kunne ikke hatt en slik bil =p ever..... Der er det full fi##e helt til det smeller.....

tok det jo pent pga tips om politikontroll også da:P hehe. dessuten er det politi overalt om dagen, så jeg valgte å holde fartsgrensen i stedet for å tøffe meg:P hehe

synd ja... det er helt pikkette!

8timers biltur, et par sekunders full gass, lappløs i 1 år.

:P

Skrevet

apropo; det å se det positive i ting, Brian.

han som solgte meg denne m3'n har kjøpt seg splitter ny 2009 modell.

samme farge på interiøret, samme farge på lakken.

og ikke minst har han jommen meg fått ess til å sette inn kompressor i den også. hehe!

har snakket så vidt med han og det er muligheter for at den kanskje kan selges til meg om, si 1 år.. hehe.

da er jeg jo uten førerkort 1 år, der jeg kan spare penger til ny bil:P

så kjøper jeg ny bil og går sikkert på samme smellen en gang til. =P

er jo lov å drømme:P

Skrevet

Har du fortalt han at du har mistet lappen da? Hadde kanskje droppa det, om jeg ville ha hatt håp om å kjøpe E92'n hans. Er den hvit forresten?

Skrevet
Har du fortalt han at du har mistet lappen da? Hadde kanskje droppa det, om jeg ville ha hatt håp om å kjøpe E92'n hans. Er den hvit forresten?

jada, vi har snakket sammen. jeg syntes han fortjente å høre det.

fikk faktisk dårlig samvittighet ovenfor han.

han er en skikkelig herlig type med god sans for biler:P

han kondolerte meg, så det ble ingen sure miner:)

den er svart med samme farge på interiøret.

Skrevet

Åja, ser du skrev det nå... Sort E92 får du nesten ikke love å kjøpe av meg... De skal være hvite... :)

bmwm3p40brush201de1oc5.jpg

Skrevet
Åja, ser du skrev det nå... Sort E92 får du nesten ikke love å kjøpe av meg... De skal være hvite... :)

neida, var ment som en spøk. å bruke 1,3mill på bil er ikke akkurat god butikk :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...